-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vakarų medienos grupės“ investicijos į „Sakuoną“ – 30 mln. litų

Bendrovė „Vakarų medienos grupė“ meta didžiules investicijas į grupės įmonę „Sakuona“, ji pamažu pereis prie naujo produkto gamybos.
Mediena
Mediena / BFL nuotr.

Įmonė rengiasi gaminti galutinį produktą – kėdes iš lenktos faneros ir kitus baldus.

Taip siekiama, kad „Sakuona“ užsitikrintų stiprias pozicijas artimiausius dešimtmečius, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Vakarų medienos grupė“ į šiuo metu daugiausia lovų rėmus ir detales iš lenktos faneros gaminančią „Sakuona“ per artimiausius metus investuos apie 30 mln. litų. Maždaug 2 mln. litų jau skirta – pastatytas gamybinis padalinys, iš dalies sumontuota surinkimo linija, tačiau pagrindinės lėšos įrangai ir naujoms technologijoms bus panaudotos kitąmet.

„Investuojame, nes manome, kad išaugome, taip pat ir dėl konkurencijos, kurią jaučiame iš rytų. Norime užtikrinti “Sakuonai„ sėkmingą gamybą ne vienam dešimtmečiui. Šiandien mums nėra bėdos, bet reikia žiūrėti bent trejus metus į ateitį“, – investicijų tikslą aiškina „Vakarų medienos grupė“ generalinis direktorius Viktoras Adomaitis.
 

Šiuo metu jau yra pasirašyta dalis sutarčių dėl įrangos, su keletu gamintojų tebevyksta derybos.

Planuojama, kad iki ateinančių metų rudens nauja įranga bus visiškai sukomplektuota.

Neslepiama, kad investuojama pagal realizacijos kontraktą su „Ikea“, šiam Švedijos koncernui bus tiekiama visa naujoji produkcija.

Projektui buvo prašoma Europos Sąjungos paramos, tačiau ji nesuteikta, tad investuojama savomis ir bankų lėšomis. Anot V. Adomaičio, paramos buvo prašoma ne tam, kad būtų galima pradėti investicijas, bet dėl konkurencijos: negavus paramos, produkcija būsianti šiek tiek brangesnė.

Paleidusi naujų gaminių linijas, įmonė planuoja tą patį medienos žaliavos poreikį – apie 5 tūkst. kubinių metrų beržo per mėnesį, tačiau didesnes pajamas garantuos naujo, didesnės pridėtinės vertės produkto gamyba. „Sakuona“ neketina atsisakyti ir dabartinių „pusgaminių“, nauji gaminiai bus kuriami lygiagrečiai.

Kai dauguma medienos perdirbimo įmonių sunkmečiu fiksavo krentančias apyvartas, pernai „Sakuona“ pardavimų pajamos gerokai išaugo. Prognozuojama, kad šiemet apyvarta maždaug 50 proc. viršys pernykštę pardavimų apimtį.

„Perorientavę pardavimus sugebėjome beveik padvigubinti gamybą. Žinoma, ir šių metų investicijos, nauja įranga padėjo pasiekti geresnių rezultatų“, – gerais rodikliais ir ekonominio nuosmukio metu džiaugiasi V. Adomaitis.

Anot jo, pastaruosius dvejus metus įmonėje ypač daug dėmesio buvo skiriama darbo organizavimui. Tą patį produktą gaminusi kita „Vakarų medienos grupė“ įmonė „Klaipėdos mediena“ prieš keletą metų nutraukė jo gamybą, tad visos pajėgos šiems gaminiams buvo sutelktos „Sakuonoje“.

 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius