Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslininkai kitąmet neatmeta augimo galimybės

Lietuvos verslininkai neatsisako planų kitąmet plėstis ir didinti gamybą.
Prognozuojamas ekonomikos augimas
Prognozuojamas ekonomikos augimas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Verslui niekada nėra gerų metų, nes visada norisi geresnių. Tikiuosi, kad ateinantys metai bus geresni nei 2011-ieji ir pasieksime 18-22 proc. augimą“, – „Vilniaus dienai“sakė baldinių audinių gamintojo „Audėjo“ generalinis direktorius Jonas Karčiauskas.

„Audėjas“ 85 proc. produkcijos eksportuoja.

„Turime didelį įdirbį, patikimų partnerių. Šiemet viena koja įžengėme į naujas rinkas – Didžiąją Britaniją ir Prancūziją. Tikimės, kad kitais metais į šias rinkas įžengsime abiem kojomis“, – sakė „Audėjo“ vadovas.

Nors baldų gamintoją „Narbutas & Ko“ 2009-aisiais nusinešė bankrotų banga, ši baldų gamintoja neišnyko. Bendrovei pavyko rasti partnerius, kurie iš banko nupirko naują Ukmergėje pastatytą gamyklą. Biuro baldus gaminančios bendrovės „Narbutas Furniture Company“ ir jos produkcija Lietuvoje prekiaujančios bendrovės „Narbutas“ konsoliduotos grupės pajamos šiemet planuojamos 30 mln. litų – 82 proc. didesnės nei pernai.

Pasak bendrovės „Narbutas“ direktorės Ingridos Paužienės, augimo tikimasi ir kitąmet: prognozuojame, kad konsoliduotos metinės abiejų bendrovių pajamos 2012 m. išaugs maždaug 40 proc. ir sieks 40-45 mln. litų.

Šiuo metu didžioji dalis „Narbuto“ įmonių grupės pajamų gaunama išorės rinkose: 83 proc. savo produkcijos „Narbutas Furniture Company“ eksportuoja.

Vidaus rinkos galimybių nenurašo ir daugiausia joje veikiančios bendrovės.

„Nors nemaža dalis įmonių pirmus du šių metų ketvirčius fiksavo augimą, nestabili Graikijos situacija ir euro zonos problemos atšaldė įsisiūbuojančias geresnes vartotojų nuotaikas. “Snoro„ banko istorija tikrai neprisideda prie vartotojų pasitikėjimo augimo, tačiau įmonėms, gaminančioms vadinamojo greito apyvartumo prekes, susvyravęs vartotojų pasitikėjimas gali ir nepakenkti“, – sakė bendrovės „Fazer kepyklos“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

Jo nuomone, vartojimas Lietuvos vidaus rinkoje neturėtų reikšmingai keistis.

„2012-ųjų tikslas – išlaikyti ir sustiprinti pagal vertę pasiektą antrą vietą šviežios duonos rinkoje. Ateinančiais metais didžiausią dėmesį skirsime inovatyviems, aukščiausios kokybės produktams vystyti ir pristatyti Lietuvoje“, – sakė jis.

Galimybių iš Lietuvos vidaus rinkos 2012-aisiais tikisi ir didžiausias greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald's“. Restoranų tinklą valdanti bendrovė „Premier Capital Limited“ pranešė, kitais metais į Lietuvą bus investuota beveik 4 mln. eurų (13,8 mln. litų). Kitąmet Vilniuje bus atidarytas vienas naujas restoranas, du restoranai bus renovuoti. Dar maždaug tiek siekiančios investicijos Lietuvoje numatytos iki 2015 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius