Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslininkų dilema renkantis pakuotes: taupyti ar išsiskirti?

Nors per sunkmetį verslas įprato „spausti“ savo tiekėjus ir taupyti, tačiau atsiranda vis daugiau gamintojų, kurie siekia išskirtinumo.
Valgomos pakuotės
Valgomos pakuotės / futurix.it nuotr.

Pakuotę ir pakavimo medžiagas tiekiančios bendrovės „Plombos LT“ vadovas Tomas Mačėnas sako pastebintis, kad į pakuotės rinką skverbiasi ekologinės idėjos.

„Pasaulis eina link ekologijos. Naujausios tendencijos – kuriami projektai su susinaikinančiomis medžiagomis. Nemažai atsiranda klientų, klausiančių, ar turime susinaikinančio popieriaus. Gamintojai tai įvertindami pradeda gaminti iš tokių medžiagų“, – Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė T. Mačėnas.

Pasak jo, labiausiai aplinką teršia plastikas, tad jo ir stengiamasi atsisakyti. Vis dėlto Lietuvoje dar sunaudojama labai daug plastiko, ypač maišelių prekybos centruose.

Verslininkas teigia, kad ne visi gamintojai yra linkę daug investuoti į pakuotę, o kai kuriems iš jų gamtoje lengvai suyrančios arba biodegraduojančios pakuotės jokiais būdais neįsiūlysi.

„Verslininkai visada stengiasi taupyti – kad kuo greičiau atsipirktų. Bet dabar, kol dar krizė nesibaigė, tai, žinoma, visi taupo – tiek pirkėjai, tiek pardavėjai.“

Vis tik, Tomo Mačėno teigimu, yra gamintojų, kurie siekia puoselėti savo prekės ženklą, todėl renkasi pakuotę su individualia spauda. Pačiai brangiausiai – ekologinei pakuotei – investicijų tokie klientai pagaili.

„Daugiausia su spauda užsisakinėja smulkesnes prekes, kaip popieriniai vokai. Kalbant apie kartonines dėžes – tai jau mažiau. Dažniausiai ima tuščias, plikas prekes. Tai jau yra išskirtinumas – pamato kiti žmonės, tai yra reklama, vardo garsinimas“, – kalbėjo verslininkas.

T. Mačėnas pasakoja, kad pakuotės rinkoje yra itin aštri konkurencija, todėl daugelis pakuočių tiekėjų yra linkę specializuotis. Be to, verslą riboja sezoniniai gamybos svyravimai ir ypač pakuočių gamintojų plėtros planus pakoregavo smukusi sunkmečiu gamyba.

„Konkurencija didelė, bet kiekvienas pardavėjas labiau įnikęs į savo segmentą randa savo nišą, su kuria daugiau bendrauja – yra pasiskirstymas.“

Visą laidos „Verslo ritmu“ įrašą klausykite čia

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius