Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Viešinimo konkursai – tarsi kruvini reklamos agentūrų mūšiai

Viešojo sektoriaus skelbiami viešinimo konkursai – viešųjų ryšių rinkos žaidėjų ypač geidžiami – ir sunkmečiu, ir dabar valstybės užsakymai vis dar yra pagrindiniai kai kurių viešųjų ryšių agentūrų maitintojai.
Dokumentai
Dokumentai / BFL nuotr.

Dėl milijoninės vertės užsakymų viešųjų ryšių agentūros kaunasi kaip tikrame mūšio lauke, ir šiemet ši kova tampa dar nuožmesnė, pirmadienį informuoja „Vilniaus diena“.

Viešųjų pirkimų tarnybos duomenimis, pernai viešinimo paslaugų viešuosius pirkimus vykdė 128 perkančiosios organizacijos, šiemet iki praėjusios savaitės vidurio viešinimo paslaugas pirko 89 perkančiosios organizacijos. Tai rodo, kad viešųjų ryšių agentūrų taip geidžiamų klientų mažėja.

Laimėti viešinimo konkursai šiemet gerokai pakoregavo ir viešinimo paslaugų lyderių gretas. Bendrovė „VIP Viešosios informacijos partneriai“ yra aktyviausia viešinimo konkursų dalyvė. Pernai ji bandė laimėti 27 konkursus (laimėjo 6), šiais metais – 15 (laimėjo 9). Šiemet šiai viešinimo agentūrai viešasis pirkimas sekėsi geriau nei pernai, ji gavo 4 mln. litų vertės užsakymų, pernai viešuosiuose konkursuose laimėtų viešinimo paslaugų suteikė už 1 mln. litų.

Ši bendrovė susijusi ir su garsiuoju 9,2 mln. litų vertės būsto renovavimo viešinimo konkursu. „VIP Viešosios informacijos partneriai“ kartu su „KPMS ir partneriai“ ginčijo vieno iš projekto laimėtojų bendrovės „Avenire“ pateiktą viešinimo pasiūlymą dėl esą per mažos kainos.

Agentūros „VIP Viešosios informacijos partneriai“ ir „Publicum“ grupės įmonių konsorciumas yra laimėjęs Susisiekimo ministerijos perėjimo prie skaitmeninės televizijos 2,5 mln. litų vertės populiarinimo konkursą. Tačiau jam įpusėjus jau krinta kritikos strėlės.

Iki šių metų rugsėjo įmonių grupei „Publicum“ priklausiusi bendrovė „Publicum Media“ šiemet taip pat yra tarp viešinimo konkursų lyderių. Pernai ši bendrovė visai nesiekė laimėti didelių sumų viešinimo konkursų, keturiuose dalyvavo bendrovė „Publicum“. Tačiau šiemet „Publicum Media“ yra 4 viešinimo konkursų už 3 mln. litų laimėtoja.

Šiemet viešųjų ryšių rinkos trejetuke atsidūrė ir viešųjų ryšių bendrovė „Avenire“. Ši bendrovė šiemet dalyvavo devyniuose viešinimo paslaugų pirkimo konkursuose ir penkis iš jų laimėjo. Sudarytų sutarčių vertė siekia beveik 2,5 mln. litų, tris kartus daugiau nei pernai.

„Avenire“ yra viena iš 9,2 mln. litų vertės būsto renovacijos projekto viešinimo laimėtojų ir konkurentų buvo apskųsta už esą per mažą pasiūlytą kainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius