Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vievio gyventojų siaubas – vienintelis bankomatas nurašo pinigus, bet ne visada juos išmoka

Bankomatas
15min.lt nuotr. / Bankomatas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kantrybės netekęs miestelio gimnazijos kolektyvas, įskaitant įstaigos direktorių, pasirašė kreipimąsi į „DnB Nord“ banko valdytoją, kad būtų užtikrintas kokybiškas aptarnavimas.

Per 30 Vievio gimnazijos darbuotojų – vadovų, mokytojų ir administracijos darbuotojų, neseniai pasirašė kolektyvinį kreipimąsi į „DnB Nord“ banko valdytoją.

Pedagogų kantrybė išseko, kai vienintelio miestyje bankomato „pikti pokštai“ tapo negera tradicija.

Maždaug pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Kauno esančio Vievio gyventojai ligšiol šį bankomatą prie „Maxima“ parduotuvės neretai matydavo neveikiantį, o net ir tais atvejais, kai gedimų iš pirmo žvilgsnio nesimatydavo, pinigų gauti pavykdavo ne visada.

Ir tai nebūdavo didžiausia bėda: neretai pasirodydavo, jog iš bankomato prašyta suma nurašyta nuo sąskaitos, nors įrenginys pinigų neišduodavo.

Maža to, klientams tekdavo pasijusti nusikaltėliais, kai bankininkai imdavo įtarinėti, ar Vievio gyventojai nesukčiauja, pasakodami apie bankomato neišduotus banknotus.

Kurioziškas siuntinėjimas

Vievio gimnazijos mokytojai ligšiol būdavo SEB banko klientai. Jiems buvo sudaryta galimybė naudotis vieninteliu miestelio „DnB Nord“ bankomatu – taip klientų labui bankininkai bendradarbiauja.

Iškilus problemų su bankomatu, pasitaikydavo ir kuriozinių situacijų. Sykį viena pedagogė kreipėsi į „DnB Nord“ banką, tačiau išgirdo, kad niekas jos neaptarnaus, nes ji – kito banko klientė.

Kitu atveju mokytoja dėl bankomato išdaigų kreipėsi į savąjį SEB banką, tačiau išgirdo malonų paaiškinimą, jog „už kito banko bankomatą mes neatsakome, jums reikia kreiptis į tą banką“.Klientams tekdavo pasijusti nusikaltėliais, kai bankininkai imdavo įtarinėti, ar Vievio gyventojai nesukčiauja, pasakodami apie bankomato neišduotus banknotus.

Tokie siuntinėjimai Vievio gyventojams dar labiau gadino nuotaiką, juolab nei SEB, nei „DnB Nord“ atstovybių apie 5000  gyventojų turinčiame miestelyje nėra.

Kaip dvi savaites gyventi be pinigų?

Sykį viena Vievio gyventoja, gaunanti atlyginimą į sąskaitą banke, bet vertinanti galimybę naudotis grynaisiais, pabandė išsigryninti bankomate iškart 2000 litų.

Įrenginys kortelę grąžino, bet pinigų nedavė. Nuvykusi prie bankomato kitame mieste moteris pamatė, jog bandyta išsigryninti suma nurašyta.

Paskambinusi kortelėje nurodytu telefonu iš SEB darbuotojos klientė išgirdo, jog apie šį gedimą yra žinoma, tačiau konsultantė tik patarė raštu kreiptis į banką.

Paskambinus į banką po kelių dienų, klientė išgirdo, jog bankomatas priklauso kitam bankui, todėl pretenzijas reikia reikšti bankomato savininkams.

Iš nevilties klientė klausinėjo, kaip be atlyginimo gyventi keletą savaičių, tačiau konsultantė nieko nepatarė.

Vievio gyventoja prisiminė, jog prieš keletą metų šis bankomatas dėl techninių kliūčių taip pat neaptarnavo klientų, o 2009-ųjų pavasarį negrąžino kortelės, todėl ir tą sykį apie mėnesį nebuvo galimybės naudotis pinigais.

Klientė buvo rašiusi SEB atstovams pretenziją, kurioje pareikalavo:

1. Įrengti SEB bankomatą Vievyje, kad nereikėtų siūlyti saviems klientams aiškintis su bankomato savininkais.

2. Esant tokiai situacijai, kai nurašomi, bet neišmokami pinigai, suteikti beprocentį kreditą.

3. Kompensuoti kelionės išlaidas iki artimiausio bankomato Kaišiadoryse ir atgal į Vievį (apie 70 km) ir atlyginti neturtinę 100 litų žalą.

Atsakė mandagiai, bet nepaguodė

Iš SEB atstovų klientė gavo, kaip visada, mandagiai ir profesionaliai suraitytą atsakymą: „Dėkojame Jums už išsakytas pastabas dėl SEB banko teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybės. [...] Pažymime, kad Jūsų pateiktos pastabos buvo perduotos atsakingiems banko darbuotojams.

Maloniai prašome Jūsų pateikti dokumentus, liudijančius nuostolių susidarymą tam, kad turėtume teisinį pagrindą priimti sprendimą dėl šių nuostolių kompensavimo. [...] Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusių nepatogumų ir tikimės tolesnio sėkmingo bendradarbiavimo. Jei turėtume klausimų, prašome rašyti arba skambinti, mielai atsakysime.“

Tuo pačiu banko atstovė pranešė, jog neturi galimybių nustatyti, ar „DnB Nord“ bankomate grynieji pinigai buvo išmokėti. Todėl SEB iš „DnB Nord“ banko susigrąžino ir pretenzijos gavimo dieną pervedė į klientės sąskaitą 2000 litų.

„Jeigu iš „DnB Nord“ banko gausime patvirtinimą apie tai, kad šios operacijos metu pinigai buvo išmokėti, privalėsime nurašyti šias lėšas iš mokamosios kortelės sąskaitos be atskiro Jūsų sutikimo“, – pagrasinta klientei.

Būtent tam, kad išvengtų painiavos tarp dviejų bankų, Vievio gimnazijos darbuotojai ryžosi perbėgti iš SEB į „DnB Nord“, nors ligšiol pastarojo bankomato darbas, švelniai tariant, jų nežavėjo.

Gimnazija kreipėsi į banką

Tomo Urbelionio/BFL nuotr./Pinigai
Tomo Urbelionio/BFL nuotr./Pinigai

Naujausias kolektyvinis kreipimąsi į „DnB Nord“ valdytoją skamba taip:

„Prašome atkreipti dėmesį į nepatenkinkinamą jums priklausančio bankomato darbą. Naudojimosi juo metu daug kartų buvome neaptarnauti: nesugrąžinta elektroninė mokėjimo kortelė, nuskaityti, bet neišduoti pinigai.

Dėl to buvo patirti nepatogumai: nebuvo galima naudotis savo pinigais, patirti materialiniai nuostoliai vykstant į SEB banko skyrius Elektrėnuose, dabar – Kaišiadoryse. Su tuo susiję ir moraliniai išgyvenimai.

Kadangi dabar būsime jūsų banko klientais, prašytume užtikrinti bankomato gerą aptarnavimą, o atsitikus sutrikimui – per kuo trumpesnį laiką kompensuoti neišduotas pinigines lėšas.“

„Trūkumai yra pašalinti“

„DnB Nord“ banko atstovas spaudai Andrius Vilkancas tikino, jog pagal užfiksuotą statistiką nuo šių metų pradžios Vievyje buvo tik trys kortelių sulaikymo atvejai. Bent vienas jų – dėl neteisingai įvesto PIN kodo.

„Šiuo metu bankomatas veikia sklandžiai, visi anksčiau iškilę trūkumai yra pašalinti. Mes nuolat jį stebime ir stengiamės padaryti, kad klientai būtų aptarnaujami kuo geriau“, – kalbėjo A.Vilkancas.

Jis minėjo, jog bankomatai formaliai nuosavybės teise priklauso bankui, tačiau jų priežiūrą vykdo bendrovė „First Data Lietuva“.

„Jų specialistai stebi bankomatų veiklą kiaurą parą. Gedimai kartais šalinami nuotoliniu būdu, o jei reikia – ir atvykstant prie jo“, – pasakojo banko atstovas A.Vilkancas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką