Per pirmąjį mėnesį iš reiso Palanga–Maskva–Palanga uždirbta 8, 24 tūkst. litų, o planuota buvo dvigubai daugiau, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Surinkti pajamų nepavyko, kadangi vietoj dviejų skrydžių per savaitę, oro bendrovė „Ruslline“ apsiribojo vienu skrydžiu per savaitę, apsidrausdama nesėkmės atveju“, – sako Palangos oro uosto vyriausioji buhalterė Regina Zajančkauskaitė.
Vilniaus oro uoste nuo 2007-ųjų Maskvos kryptimi reisus vykdanti bendrovė „UTair Aviati-on“ sėkmingai išlaiko savo poziciją šioje rinkoje. Kaip teigia Vilniaus oro uosto atstovė spaudai Sandra Šiaulienė, kryptis į Maskvą ir iš jos sulaukia vis daugiau keleivių. Šių metų liepos mėnesį užfiksuotas rekordinis keleivių srautas: Maskvos kryptimi ir iš jos skrido 5,5 tūkst. keleivių – tai didžiausias vieno mėnesio keleivių srautas per pastarąjį dešimtmetį susisiekiant su Maskva.
Iš Vilniaus oro uosto bendrovė „UTair Aviation“ į Maskvą skrenda dukart per dieną, per savaitę įvykdoma 14 skrydžių.
Kauno oro uostas dar negali pasigirti nutiesęs dangaus kelius į Rusiją. Tačiau oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas užsiminė turintis ambicingų planų įkelti koją ir į šią rinką: „Bendraujame ne su viena kompanija ir turime minčių vykdyti skrydžius ne vien į Maskvą ar Sankt Peterburgą, bet ir į kitus Rusijos miestus. Keleivių iš Rusijos potencialas yra didelis“, – sako jis.
Šioje rinkoje geografiškai centriniam Kauno oro uostui labiau pavyktų įsitvirtinti supaprastinus Šengeno vizų procedūrą, mano A. Šliupas, kadangi vizos kol kas išduodamos tik Maskvoje ir Sankt Peterburge.