Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​„Adobe“ savo darbuotojui duoda po „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių

Kompanija „Adobe“ savo darbuotojams padalijo tūkstančius raudonų dėžučių, kuriose buvo supakuota po saldainį, „Starbucks“ dovanų kortelę ir debetinę „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių, rašo „Business Insider“.
„Adobe“ pritaikė savo nuotraukų redagavimo programas planšetiniams kompiuteriams.
​„Adobe“ kiekvienam savo darbuotojui padovanojo po „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių / Kadras iš „YouTube“
Temos: 1 „Google“

„Adobe“ sako, kad tai yra viskas, ko reikia idėjai gimti: tai gali būti mobilioji programėlė, „Adobe“ produkto atnaujinimas, kuris kitu atveju nebūtų išvydęs dienos šviesos.

„Adobe“ nereikalauja iš savo darbuotojų kvitų, ką jie pirko už tuos pinigus – jie gali įsigyti, ką tik nori.

Bendrovės atstovė spaudai sakė: „Tai yra pasitikėjimas. Mes suteikiame darbuotojams resursų, kad jie galėtų tyrinėti, ką tik nori, net jei tai ir nėra susiję su jų kasdieniu darbu. Taip gimsta inovacijos. Toks yra šios schemos tikslas. Bendrovė nori sukurti inovacijų kultūrą.“

Visi darbuotojai gali dalyvauti šioje schemoje – nebūtina būti inžinieriais.

Programoje yra šeši spalvomis pažymėti lygiai, kuriuos turi praeiti dalyviai. Kai tik jie pabaigia 6 lygį, „Adobe“ leidžia įgyvendinti jų idėją.

Bendrovės idėja yra panaši į „Google“ 20 proc. principą, kuris darbuotojams leidžia penktadalį laiko dirbti su projektais, kuriuos jie patys pasirenka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius