Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ sprendimas nepriimti naujo darbuotojo kainavo įmonei 3 mlrd. dolerių

2009 metų viduryje Briano Actono, programinės įrangos inžinieriaus, niekas nenorėjo samdyti. Nepaisant to, kad jis ilgai dirbo „Yahoo” ir „Apple“ bendrovėse, kitos dvi didžiosios verslo žvaigždės nenorėjo jo priimti į darbą. Pirmiausia vyrą atstūmė „Twitter“, vėliau „ne“ pasakė ir „Facebook“. Dėl to įmonės prarado 3 mlrd. dolerių.
Facebook
Facebook / Scanpix / Postimees.ru

„Forbes“ aiškina, kodėl.

Kai B.Actonui nepavyko gauti darbo kitoje didelėje kompanijoje, jis pradėjo vystyti savo verslo idėją. Kartu su „Yahoo“ alumnu Janu Koumu jis padėjo sukurti „WhatsApp“ – įmonę, kuri tapo debesų susirašinėjimo karaliene.

Apie „WhatsApp“ šiomis dienomis itin daug kalbama – „Facebook“ nusprendė įsigyti šią programėlę už Silicio slėnio analitikus apstulbinusią sumą – 16 mlrd. dolerių grynaisiais ir akcijomis, taip pat 3 mlrd. dolerių, numatytų bendrovės įkūrėjų akcijoms.

B.Actonui priklauso mažiausiai 20 proc. „WhatsApp“ akcijų, kurių vertė siekia apie 3 mlrd. dolerių.

Ši istorija tikrai taps legenda apie sunkų darbą ir užsispyrimą tarp darbo ieškotojų visame pasaulyje.

„Twitter“ vis dar galima surasti užuominų apie liūdnas B.Actono darbo paieškas. Pranešus apie „WhatsApp“ pardavimą, „Twitter“ vartotojai atrado įrašą žmogaus, kuris dabar juokiasi paskutinis.

„Manęs atsisakė „Twitter“. Ir gerai. Būtų buvęs ilgas kalėjimas“, – savo paskyroje rašė vaikinas.

Šis įrašas, kuris vėliau buvo papildytas ir vaikino nesėkme „Facebook“, pradėjo plisti socialiniuose tinkluose. Pasidalijimai buvo lydimi komentarų: „koks epinis sugrįžimas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius