Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos marketingo asociacija išsirinko naują valdybą

Kasmetinio Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) visuotinio narių suvažiavimo metu išrinkta nauja asociacijos valdyba. Tai – 7 savanoriškais pagrindais dirbsiantys organizacijai priklausantys nariai.
LiMA valdyba ir administracija
LiMA valdyba ir administracija / LiMA nuotr.

Trys iš septynių valdybos narių perrinkti antrai kadencijai, vienas narys grįžo į valdybą po pertraukos, dar trys nariai pirmą kartą papildė valdybos gretas.

Naujosios valdybos pirmojo posėdžio metu išrinktas valdybos pirmininkas – juo perrinktas iki šiol šias pareigas ėjęs Simonas Bartkus.

Naujuoju LiMA valdybos paskirtu direktoriumi tapo Gintautas Kučas. Iki šiol šias pareigas ėjęs Lietuvos nacionalinės filharmonijos Visuomenės informavimo skyriaus vadovas Vytautas Gailevičius tapo organizacijos finansų direktoriumi.

„Lietuvos marketingo asociacija šiais metais švęs dešimtmetį, jau užaugusi iki 600 narių ir toliau sparčiai auganti, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Mūsų organizacija vienija marketingo specialistus ir vadovus, kurie domisi savo profesiniu tobulėjimu, todėl ir toliau stiprinsime veiklą plėsdami nemokamų seminarų, kūrybinių dirbtuvių nariams pasiūlą, skatindami neformalų bendravimą bei organizuodami pirmąją Baltijos šalių Marketingo konferenciją Vilniuje.“

„Lietuvos marketingo asociacija šiais metais švęs dešimtmetį, jau užaugusi iki 600 narių ir toliau sparčiai auganti, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Mūsų organizacija vienija marketingo specialistus ir vadovus, kurie domisi savo profesiniu tobulėjimu."

LiMA valdybos nariais dvejų metų kadencijai (2014-2015 metų laikotarpiui) išrinkti:

Ieva Semerikovaitė – „IDS Borjomi Europe“ marketingo vadovė, atsakinga už „Borjomi“ prekės ženklo plėtojimą Baltijos šalyse ir Lenkijoje. I. Semerikovaitė turi marketingo bakalauro laipsnį, įgytą Bedfordšyro universitete, šiuo metu tęsia studijas „Chartered Institute of Marketing“ (CIM) Didžiojoje Britanijoje.

Simonas Bartkus – „Air Lituanica“ komercijos direktorius, anksčiau dirbęs vadovaujančiose marketingo ir komercijos pozicijose „Statoil“, Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. S. Bartkus – ekonomikos mokslų magistras, marketingo žinias gilinęs Stanfordo Universitete (JAV), darbo valdyboje žinių sėmęsis „Baltic Institute of Corporate Governance“.

Ieva Naujalytė – RsV agentūros „Ad verum“ vadovė, ryšių su visuomene konsultantė, turinti 10 metų patirtį marketingo ir korporatyvinės komunikacijos srityse. I. Naujalytė yra dirbusi žiniasklaidoje, įgijusi projektų valdymo bakalauro, ryšių su visuomene magistro laipsnius, šiuo metu siekia Executive MBA laipsnio BMI (Baltic Management Institute).
 
Rytis Buračas – verslo konsultavimo bendrovės „Permamon LT“ direktorius, strateginių pardavimo ir marketingo konsultantas, startuolių mentorius. Vadovaujančiose pozicijose dirbęs didžiausiose Lietuvos įmonėse, tokiose kaip „Senukai“, „Penki kontinentai“, „ALG Knygynai“ („Pegasas“), „Dvarčionių keramika“.

Alenas Gražulis – verslininkas, turintis 14 metų patirtį farmacijos produktų pardavimo ir marketingo srityje, įgijęs farmacijos ir marketingo valdymo magistro laipsnius. Anksčiau dirbęs „KRKA“ ir „Sanitas“, šiuo metu A. Gražulis organizuoja kelių įmonių, užsiimančių vaistinių preparatų bei maisto papildų importu, rinkodara ir pardavimu Lietuvoje, veiklą.
 
Daiva Grikšienė – Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė. D. Grikšienė yra sukaupusi 8 metų patirtį marketingo srityje, prieš tai darbavosi žiniasklaidoje, turi žurnalistikos ir ekonomikos mokslų magistro laipsnius.

Mindaugas Tautkus – interneto projektus įgyvendinančios įmonės „Fresh media“ vadovas, IT projektų ir interneto marketingo konsultantas, turintis daugiau nei 11 metų vadovavimo ir IT sprendimų diegimo patirtį.

LiMA direktoriaus pareigas nuo šiol eisiantis Gintautas Kučas – verslo plėtojimo konsultantas, „3V CONSULT“ vadovas, turintis daugiau nei 15 metų verslo, pardavimų, marketingo ir operacijų valdymo patirtį. G. Kučas yra įgijęs vadybos ir verslo administravimo bakalauro laipsnį ISM ir Executive MBA laipsnį Baltic Management Institute (BMI).

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Pagal asociacijos įstatus, organizacijos valdyba renkama kas du metus visuotinio narių susirinkimo metu. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai, o pirmininkas renkamas iš išrinktų valdybos narių. LiMA vienija 600 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius