-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunieji talentai ieškos kūrybiško sprendimo Vilniui

Reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ jau ketvirtą kartą organizuoja kūrybinį konkursą jauniesiems reklamos talentams. Jo metu atranką įveikę konkurso dalyviai priims „Go Vilnius“, oficialios Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros, mestą iššūkį – rasti kūrybišką ir inovatyvų būdą pristatyti Vilnių užsieniečiams.
Kūrybinių dirbtuvių uždarymas
Ankstesnių kūrybinių dirbtuvių uždarymas / „The Atomic Garden Vilnius“ nuotr.

Geriausią idėją pasiūliusi pora bus apdovanota 7700 eurų vertės reklamos kūrybos studijų stipendijomis.

„Didėjant pasaulinei konkurencijai dėl talentų, investicijų ir turistų, miestai, norintys būti konkurencingais turi atrasti ir pabrėžti savo išskirtinumą taip, kad augtų jų žinomumas ir geidžiamumas – ypač vadinamoje jaunų ir kūrybingų vertės kūrėjų auditorijoje. Jų pritraukimas stipriai siejasi su miestų ekonominiu augimu. Džiugu, kad Vilniaus miesto plėtros agentūrai „Go Vilnius“ padės entuziastingi konkurso dalyviai, kurie, tikiu, pateiks ne vieną puikią idėją, kaip sostinę išskirtiniu būdu ir su išskirtiniu šarmu pristatyti pasauliui“, – kalbėjo dr. Darius Udrys, „Go Vilnius“ direktorius.

Kūrybinis susivienijimas Vilniaus labui

Jau kovo 15 – 18 dienomis jaunų ir sumanių dalyvių laukia keturių dienų kūrybinis maratonas: konsultacijos, individualus darbas bei paskaitos, kuriose bus galima paragauti „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokyklos studento gyvenimo.

Renginyje žiniomis ir patarimais dalinsis reklamos industrijos profesionalai, tokie kaip: Antonio Bechtle (Reklamos kūrybos kurso vadovas, TAG Vilnius), Dominykas Žilėnas (kūrybos vadovas, Adell Taivas Ogilvy), Ignas Kozlovas (Kūrybos vadovas, FOLK), Mantas Vėlykis (kūrybos vadovas, McCann Vilnius), Regis Pranaitis (vyr. meno vadovas, NEW!) ir kitais.

Jie ne tik taps talentų mentoriais, bet ir supažindins su kūrybos, kūrybinio rašymo (ang. copywriting) meno vadovavimo (ang. art direction) pagrindais bei geriausiais turizmo komunikacijos pavyzdžiais.

Creative Brief Session kasmetinius renginius vienijantis tikslas – sujungti kūrybiško jaunimo, reklamos profesionalų bei viešojo sektoriaus atstovų pastangas ieškant inovatyvių sprendimų visuomenei rūpimais klausimais. Šiuo atveju – kaip rasti kūrybišką būdą pristatyti Vilnių užsieniečiams. Vis dėlto, konkreti užduotis temos rėmuose dalyviams bus pateikta tik renginio metu ir tikėtina jog daugeliui taps įdomiu siurprizu.

„Pavyzdžių kuomet reklamos industrijos atstovai dirba visuomenės, savo miesto ar šalies labui toli ieškoti nereikia. Labai džiaugiamės, jog tokios iniciatyvos neaplenkia Lietuvos ir galime prisidėti prie nuolatinių miesto atstovų pastangų kurti svetingą, įdomų ir patrauklų Vilnių” – teigia reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ direktorius Aivaras Šičkus.

Vertins jaunimo kūrybiškumą ir kritinį mąstymą

Jaunųjų talentų laukia du etapai, kurių metu bus įvertinti dalyvių kritinio mąstymo gebėjimai ir jų kūrybiškumas. Organizatoriai pirmajame etape atrinks 40 dalyvių.

Registracija dalyvauti konkurse internetu bus vykdoma iki kovo 13 d. vidurnakčio „The Atomic Garden Vilnius“ svetainėje.

Nors dalyvių, kurie turės galimybę laimėti Reklamos kūrybos kurso stipendijas, skaičius renginyje griežtai ribotas, tačiau tiesiogines paskaitų transliacijas, kurias remia Tele2 4G internetas, kiekvienas norintis galės stebėti tiesiogiai internetu, mokyklos „Facebook“ puslapyje.

Registracija – ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius