-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už nekokybišką žurnalistiką „Blendle“ platforma moka kompensacijas

Profesionali žurnalistika – gyva, ir tą liudija platformos „Blendle“ populiarumas. Joje už turinį reikia susimokėti, tačiau, jeigu vartotojui jis pasirodo nekokybiškas, jis turi teisę į kompensaciją.
Žurnalistai
Žurnalistai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Blendle“, žurnalistikos „iTunes“ vadinama platforma, turi daug darbo. Rugsėjį ši platforma, kurios vartotojai moka už istorijas, išsiplėtė į Vokietiją.

Europoje ji turi daugiau nei pusę milijono registruotų vartotojų, dauguma jų – jaunesni nei 35 metų.

Kalbama, kad JAV ji žada bendradarbiauti su „The New York Times“, „The Wall Street Journal“, „The Economist“, „The Washington Post“ ir kitais, rašo independent.ie.

Kaip ji veikia?

„Blendle“ leidžia vartotojams skaityti straipsnius be reklamų. Paslauga yra mokama. Leidėjas nustato kainą ir pasiima 70 proc. pajamų, kurias platforma gauna iš turinio pardavimo.

„Blendle“ veikia ir kaip socialinis tinklas: vartotojai mato, ką skaito ir rekomenduoja jų virtualūs draugai.

Be to, turinį prižiūri žinomi žmonės, įskaitant ir žurnalistikos, politikos, radijo atstovus. Jie dalijasi savo turiniu.

„Blendle“ siūlo kompensacijas nepatenkintiems skaitytojams – jeigu jie nusivylė turiniu, gali atgauti savo pinigus.

Kasdien vartotojai gauna naujienlaiškį, kuriame jiems yra pristatomos kokybiškos žiniasklaidos istorijos.

„Blendle“ siūlo kompensacijas nepatenkintiems skaitytojams – jeigu jie nusivylė turiniu, gali atgauti savo pinigus. Tai, vieno iš platformos įkūrėjų Marteno  Blankesteijno teigimu, yra labai svarbu.

„Dauguma mūsų klientų yra labai jauni ir daug jų už elektroninį turinį moka pirmą kartą. Taigi kompensacijos galimybė yra labai svarbi, kad jie suprastų, jog už gerą žurnalistinį turinį verta mokėti“, – sakė jis, pabrėžęs, kad piktnaudžiauti vartotojams neleidžia. Tiesa, jie ir nėra linkę to daryti.

„Blendle“ neseniai paskelbė duomenis apie pirmuosius veiklos Vokietijoje mėnesius. Populiariausia istorija buvo apie modernios dietos minusus ir maisto ateitį. Tarp populiariausių straipsnių taip pat pateko „Tinder“ apžvalga, prognozės apie tai, kaip Vidurinieji Rytai gali atrodyti 2035 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius