-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

SEO paslaugos – tinklalapio lankomumui ir pardavimams didinti

Kiekvienas verslininkas ar privatus asmuo, turintis elektroninę parduotuvę ir teikiantis tam tikras paslaugas, yra suinteresuotas pritraukti kuo didesnį potencialių klientų skaičių, pagerinti prekės ženklo žinomumą ir taip padidinti vykdomus pardavimus. Tam, kad internetinis tinklalapis puikuotųsi aukštose organinės paieškos rezultatuose ir turėtų ženkliai didesnį srautą lankytojų, rekomenduojama rinktis SEO paslaugas, kurios svetainės lankytojus paverčia tiksliniais, o tinklalapis atsiduria aukštose organinės paieškos pozicijose.
Kompiuteris
Kompiuteris / 123rf.com

SEO paslaugos gali būti vidinės ir išorinės. Pasak ekspertų, išorinis SEO yra vienas svarbiausių faktorių organinės paieškos reitingavime. Šiame straipsnyje bus aptariama, kokie yra vidinio ir išorinio SEO faktoriai.

Vidinio SEO faktoriai: puslapio meta pavadinimai, puslapio aprašymas, antraštės, nukreipimai, nuotraukų ALT žymos, raktiniai žodžiai ir jų naudojimas bei puslapio krovimosi greitis.

Meta pavadinimai yra vieni svarbiausių vidinio SEO faktorių, kurie matomi naršyklės viršuje, paieškos rezultatų puslapiuose bei dalinantis nuorodą socialiniuose tinkluose. Pagrindinis tinklalapio puslapis neabejotinai yra pats svarbiausias ir nulemiantis tolimesnę vartotojo patirtį jūsų svetainėje. Lankytojams pateikiama informacija turi būti pateikiama informatyviai, aiškiai, naudojant pagrindinius raktažodžius ir skatinanti vartotoją kuo ilgiau laiko praleisti jūsų svetainėje bei įsigyti parduodamas prekes ar siūlomas paslaugas.

Svarbiausi išorinio SEO faktoriai:

1.Unikalių domenų skaičius. Tai – internetinės svetainės adresas. Domenas yra vienas svarbiausių interneto tapatybės elementų, kuris padeda pirkėjams surasti informaciją apie jūsų parduodamas produktus ir teikiamas paslaugas internete, identifikuojantis internetinį tinklalapį. Domenas yra unikalus ir joks kitas asmuo po jo įsigijimo ir užregistravimo negali naudoti tokio paties vardo domeno. O šiems yra taikomos tam tikros registravimo taisyklės.

2.Bendras nuorodų skaičius. Dažnai būna taip, kad iš vieno domeno atkeliauja kelios ar net keli šimtai nuorodų į Jūsų puslapį. Šis skaičius taip pat svarbus, tačiau laikoma, jog nuorodos, gaunamos iš skirtingų domenų, yra vertingesnės, negu tik iš vieno.

3.Atgalinės nuorodos domeno kokybė. Ne visų svetainių autoritetas ir kokybė yra vienoda. Nuorodos iš aukšta kokybe pasižyminčių svetainių suteikia didesnį postūmį paieškos sistemoje.

4.Nuorodų tematinis atitikimas. Nuorodos iš panašios tematikos svetainių yra neabejotinai geriau vertinamos paieškos sistemų.

5.Nuorodos iš pagrindinio puslapio. Dar vienas išorinio SEO faktorių – pagrindinis svetainės puslapis, kuris turi didžiausią autoritetą. Todėl nuorodos iš pagrindinio puslapio laikomos vertingesnėmis nei iš, pavyzdžiui, vidinio tinklalapio įrašo.

6.„Dofollow“ ir „nofollow“ nuorodos. Nors „Google“ viešai paskelbė, jog „robotai“ nebeskaičiuos „nofollow“ nuorodų (nuoroda su atributu „rel=nofollow” programiniame kode). Tačiau vis dar vyrauja nuomonė, kad „dofollow“ nuorodų skaičius gali turėti įtakos svetainės pozicijoms.

7.Kontekstinės nuorodos. Rekomenduojama vengti nuorodų puslapio šone ar apačioje.

8.Nuorodos tekstas. Turbūt pastebėjote, kad nuorodos ne visada prasideda „http://...“. Dažnai tai būna aktyvūs žodžiai, ant kurių spustelėjus nukreipiama į Jūsų svetainę. Būtent į šiuos žodžius „Google“ paieškos algoritmai pradėjo kreipti didesnį dėmesį tam, kad atpažintų manipuliuojančius paieškos sistemomis. Didžiausią naudą atneša nuorodos su tiksliniu raktažodžiu, tačiau jei visas nuorodų tinklelis bus toks, didelė tikimybė, kad bus suteikta nuobauda iš „Google“. Kad taip nenutiktų, rekomenduojama palaikyti kuo natūralesnį tinklelį t.y. ~70% turėtų sudaryti prekės ženklo nuorodos. Taip pat dažnai pastebima, jog tokių nuorodų kaip „paspauskite čia“ turėtų būti tik apie 5 procentus, o tikslūs raktažodžiai nuorodose turėtų sudaryti nedaugiau nei 1% tam, kad nesukeltumėte papildomų įtarimų.

Taigi, vidinio ir išorinio SEO proceso metu yra sutvarkomos internetinės svetainės nuorodos, meta aprašymai, tinklalapio dizainas, jo elementai ir kiti faktoriai, galintys turėti įtakos nedideliam svetainės lankomumui ir mažiems pardavimams. Remiantis anksčiau pateiktais duomenimis, prastą tinklalapio poziciją organinėje paieškoje gali lemti netinkamos atgalinės nuorodos, netinkamai naudojami raktiniai žodžiai, tinklalapyje esančios klaidos bei jūsų konkurentų pozicijos organinėje paieškoje ir lankytojų srautai jų svetainėse. Siekdami pašalinti šiuos nesklandumus, SEO paslaugų darbuotojai suteikia galimybę puikuotis aukštose pozicijose organinėje paieškoje, padidina lankytojų srautą jūsų internetinėje parduotuvėje, į ją įterpiant naudingas nuorodas ir pan.

Daugiau informacijos apie SEO paslaugas – www.cet.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius