„Prieš beveik 2 metus regiono savivaldybės išsakė poziciją, kad turi būti susisiekimas iš Palangos oro uosto su Londonu. Buvo atlikta studija, kad prioritetinė kryptis yra Londonas. Dabar, atlikus oro uostų pertvarką, galų gale atrodo, kad kitais metais turėti šią skrydžių kryptį yra realu“, – BNS sakė V.Grubliauskas. Jis nenorėjo įvardinti konkrečių bendrovių, su kuriomis vyksta derybos, tačiau teigė, kad planuojamų skrydžių detalės turėtų paaiškėti dar šiemet.
„Tikslios detalės turėtų pasirodyti dar iki Kalėdų, turėtume žinoti, kuris vežėjas mes savo inkarą į oro uostą. Tada bus aišku, kokie bus konkretūs tos bendrovės plėtros planai“, – tvirtino meras.
Pasak jo, siekiama, kad skrydžiai Palanga-Londonas vyktų ne tik vasaros sezonu, bet ir visus metus.
Siekiama, kad skrydžiai Palanga – Londonas vyktų ne tik vasaros sezonu, bet ir visus metus.
Meras teigė, kad regiono savivaldybės prie skrydžių prisidės, finansuodamos jų rinkodarą – tam yra numatyti 400 tūkst. litų.
„7 regiono savivaldybės yra numačiusios lėšas rinkodarai. Tie pinigai buvo numatyti jau dvejus metus, tačiau jie nebuvo išleisti, tad kitais metais juos tikimės jau panaudoti“, – aiškino V.Grubliauskas.
Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai drauge pernai aptarnavo 3,48 mln. keleivių, iš jų Palangos oro uostas – 127,9 tūkst., arba 4 proc. viso keleivių srauto.
Liepos 1 dieną, užbaigus valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto, Kauno aerouostas ir valstybės įmonės Tarptautinio Palangos oro uosto reorganizavimą, veiklą pradėjo valstybės įmonė Lietuvos oro uostai su trimis – Vilniaus, Kauno ir Palangos – filialais.