Artimiausiomis savaitėmis Kauno valdžia žada skelbti konkursą, po kurio ir paaiškės, kas maršrutiniais taksi vežios keleivius. Planuose – riedantys greitieji autobusai, naikinti kai kuriuos maršrutus, per pusę mažinti pačių mikroautobusų skaičių. Kiek maršrutų išnyks – valdininkai netikslina.
„Tai, kiek nyksta maršrutų, – sunku apskaičiuoti. Turime daug maršrutų, kurie važiuoja beveik ta pačia trasa lenktyniaudami. [...] Išnyks lenktynės, išnyks dubliavimai, bet pagrindinės kryptys ir trasos, kuriomis važiuoja maršrutai, išlieka“, – tikino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Konkurso sąlygose – ir griežtesni reikalavimai automobiliams. Juose turės būti švieslentės, galimybė važiuoti neįgaliesiems, o mašinos – tam tikro amžiaus ir aukščio. Vežėjai konkurso sąlygų sako dar nematę, tačiau abejoja, ar smulkieji išgalės įpirkti tokias mašinas ir išsilaikyti.
„Jiems [smulkiesiems vežėjams] niekas neduos kreditų. [...] Galvojame, kad smulkus ir vidutinis verslas iš šio verslo išnyks“, – teigė Kauno regiono smulkiųjų ir vidutinių verslininkų asociacijos valdybos narys Mindaugas Stabingis.
Planuojama, kad konkurso nugalėtojas paaiškės iki naujųjų, o nauji maršrutiniai taksi naujais maršrutais važiuos nuo 2014 m. liepos. Juose ateityje ketinama diegti ir elektroninį bilietą.