Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Keičiantis krovinių vežimo tvarkai, institucijos nepateikia atsakymų verslui 

Nuo šių metų spalio 1 d. krovinius keliais, išskyrus kelias išimtis, bus galima vežti tik prieš tai juos deklaravus elektroninėje erdvėje. Verslą gali tikrinti apie 200 VMI operatyvios kontrolės pareigūnų, Kelių policija, muitinės pareigūnai, tačiau institucijos nesusišneka, kuri iš jų turėtų komentuoti važtarašių naudojimą, rašo „Verslo žinios“.
Krovinys perkrautas į vilkiką su rusiškais numeriais.
Krovinys perkrautas į vilkiką / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Pastaruoju metu išaugo poreikis išsiaiškinti Kelių transporto kodekso reikalavimus, o atsakymų iš institucijų verslas negauna“, – teigia mokesčių konsultacijų bendrovės „Taxlink“ partneris, buvęs VMI vadovas Modestas Kaseliauskas.

Anot VMI, važtaraščių naudojimo klausimus turėtų komentuoti Kelių transporto inspekcija, o pastaroji dažnai nukreipia į VMI.

VMI i.SAF ir i.VAZ posistemių kūrimo projekto vadovė Virginija Ginevičienė, tikina, jog VMI supranta, kad verslas turi nedaug laiko prisitaikyti prie būsimų pokyčių. Anot jos, inspekcija neskirs jokių baudų bei netaikys kitų sankcijų dėl netyčinių klaidų ar vėlavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius