„Rekonstruojant krantines ir gilinant uostą, sudaromos sąlygos didinti uosto krovos kompanijų pajėgumus. Natūralu, kad padidėjusiam krovinių kiekiui aptarnauti būtina plėtoti uosto geležinkelių tinklą ir privažiuojamuosius kelius“, – teigė infrastruktūros ir plėtros direktorė Roma Mušeckienė.
Geležinkelis bus tiesiamas Malkų įlankos terminalo ir Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo nuomojamose teritorijose.
Pagal gegužę pasirašytą dvišalę sutartį, uosto direkcija įsipareigojo rekonstruoti esamus ir pastatyti naujus geležinkelio kelius Malkų įlankos terminalo nuomojamoje teritorijoje (Minijos g. 180), o bendrovė įsipareigojo užbaigti birių krovinių terminalo statybos darbus.
Remiantis šia dvišalių įsipareigojimų sutartimi tarp uosto direkcijos ir bendrovės „Plungės Jonis-S“ (atsakingasis partneris) bei bendrovių „Hidrostatyba“ ir „Hidrostatybos projektai“ buvo pasirašyta sutartis dėl esamų geležinkelio kelių rekonstravimo ir naujų geležinkelio kelių statybos. Bendra sutarties kaina – 8,250 mln. Lt. Darbai truks metus ir du mėnesius.
Bendrovėje „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ darbus vykdys bendrovė „Loromas“ . Bendra sutarties kaina – kiek daugiau kaip 1,1 mln. Lt. Darbų truks apie dešimt mėnesių.