-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konkurentai: dėl „Kautros“ ir TOKS susijungimo bilietai nebrangs

Didžiausių privačių keleivių vežimo autobusais bendrovių „Kautra“ ir Tolimojo keleivinio transporto kompanijos sandoris turės įtaką rinkai, neabejoja konkurentai, tačiau susijungimo nesibaimina.
Derybos
Derybos / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Nors vartotojai regi naujo monopolio gimimą, bilietų kainų kilimą, vežėjai mano, kad konkurencija išliks, be to, autobusai varžosi ir su geležinkeliu, pirmadienį rašo portalas vz.lt.

„Mes nebijome šio susijungimo, tokio pirkimo. Jei bilietų kainos kils, tai ne dėl to, kad „Kautra“ nupirks TOKS. Bet kainos neturėtų kilti, nes jų sąnaudos turėtų sumažėti“, – portalui teigė Klaipėdos autobusų parko direktorė Jelizaveta Daugininkienė, pasak kurios, tolimojo keleivių vežimo rinka Lietuvoje yra padalyta.

Šiaulių bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas irgi nemano, kad įmonei „Kautros“ ir TOKS sandoris turėtų esminę įtaką:„Taip, mes šiek tiek konkuruojame, tačiau yra konkretūs keleivių poreikiai. Dėl tokio dviejų didžiausių vežėjų susijungimo keleivių Lietuvoje nepadaugės. Galbūt parengta nežinomų sprendimų, kas naudinga stambėjant“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius