Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Liberalizavimo keleivių vežime rinka kratosi

„Lux Express Group“ autobusas
Įmonės nuotr. / „Lux Express Group“ autobusas
Šaltinis: BNS
1
Skaitysiu vėliau
A A

Estijos keleivių vežimo autobusais bendrovė „Lux Express“ norėtų vykdyti keleivių vežimą Lietuvos vidaus rinkoje. Tačiau to neleidžia daugelį metų nekeisti teisės aktai. Susisiekimo ministerija problemą žino ir tvarką ruošiasi keisti, juolab to reikalauja ir ES. Tačiau rinkoje dirbantys vežėjai sako, esą nėra ko keisti, rašo „Verslo žinios“.

„Įmonės Lietuvoje negali tiesiog pasiūlyti naujo maršruto ar pradėti konkuruoti esamais, net jei pasiūlytų keleivius vežti gerokai pigiau. Leidimą tam turi išduoti Valstybinė kelių transporto inspekcija. Tačiau ji konkursus skelbia ir leidimus išduoda tik tada, kai nustato, kad konkrečiu maršrutu trūksta autobusų“, – teigė „Lux Express Group“ generalinis direktorius Hannesas Saarpuu.

„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas, atšauna, kad Lietuvoje tarpmiestinių autobusų rinka veikia puikiai ir pakeitimai nieko gero neduotų. Jis pabrėžia, kad vietos vežėjai dabar neprašo dotacijų iš valstybės ir išlaidas dėl nepopuliarių maršrutų dengia iš savo kišenės, o liberalizavus ir visiems atvėrus rinką, valstybei tikriausiai tektų primokėti vežėjams už reisus nepopuliariais maršrutais.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai: 1
Šioje istorijoje „Kautra“, UAB
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką