Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos vežėjai skundžiasi kaimynų veiksmais

Lietuvos vežėjai sako, kad Baltarusijai nusprendus plėsti mokamų kelių tinklą sunkiasvoriam transportui, jie dėl to patirs papildomų nuostolių. Esą dėl didžiulės konkurencijos, vežėjai negali didinti kainų klientams. Lapkričio viduryje plėsti mokamų kelių tinklą planuoja ir Rusija.
Avarijos vietoje
Vilkikai / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Nuo lapkričio mėnesio per 300 papildomų kilometrų Baltarusijos kelių įtraukti į elektroninę kelių rinkliavos sistemą. Tai reiškia, kad ir Lietuvos vežėjų išlaidos išaugs, gabenant krovinius į ar per Baltarusiją.

Tačiau vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Erlandas Mikėnas sako, kad vis daugiau kelių apmokestina ne tik Baltarusija. Tai nuo lapkričio 15 dienos planuoja daryti ir Rusija.

Mokamų kelių kilometrus ilgina ir Vakarų šalys. Pavyzdžiui, Lenkija kas pusmetį plečia šį tinklą. Tačiau labiausiai nuo Rusijos embargo nukentėjęs logistikos sektorius augant rinkliavoms patiria ir daugiau nuostolių.

Vežėjai sako, kad klientų, vežančių prekes į Rusija liko nedaug, todėl siekdami juos išlaikyti, kainų kelti negali.

Be to, sunku konkuruoti su kaimyninėmis šalimis, kur sunkiasvoriam transportui taikomi mažesni techninės apžiūros bei privalomojo draudimo mokesčiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius