Pirmojo darbo pusmečio pasiekimus vardijanti „Air Lituanica“ savo indėlį šalies ekonomikai vertina solidžiai – esą bendrovės atvežti užsieniečiai Vilniuje jau išleido 15,5 mln. Lt. Vidutinė atvykstančių keleivių kelionės trukmė yra 4,4 nakties. Aptarnaujančio sektoriaus pajamos iš atvykstančiųjų darbo reikalais taip pat gana įspūdingos, nes vidutinės išlaidos vienos kelionės metu vienam žmogui siekia 1 242 Lt. Šie pinigai pasiskirsto restoranams (48 proc.), apgyvendinimui (33 proc.) ir transportui (19 proc.).
„Air Lituanica“ skelbia per 6 mėnesius į šalies biudžetą sumokėjusi daugiau nei 1,2 mln. Lt mokesčių, už Vilniaus oro uosto paslaugas – per 700 tūkst. Lt.
Privačios investicijos iš viso sudaro 30 proc. bendrovės įstatinio kapitalo, Vilniaus savivaldybės įmonės „Start Vilnius“ – 69 proc.
Vos paskelbęs, kad Vilnius turės savo oro linijas, sostinės meras Artūras Zuokas kartojo, jog bendrovei bus rastas strateginis investuotojas, kuris ir perims pagrindinę finansinę naštą. Tačiau tokio iki šiol nėra, nors „Air Lituanica“ ir skelbia pritraukusi privačių Lietuvos ir užsienio investuotojų, skyrusių 4 mln. Lt.
Naujausiu bendrovės investuotoju 2014 m. sausio mėnesį tapo AB „Lietuvos pašto“ dukterinė kompanija UAB „Baltic Post“, jai atiteko 1 proc. akcijų. Privačios investicijos iš viso sudaro 30 proc. bendrovės įstatinio kapitalo, Vilniaus savivaldybės įmonės „Start Vilnius“ – 69 proc.
Įstatinis „Air Lituanica“ kapitalas 2013 m. gruodį buvo 11,2 mln. Lt. Skelbiamos pajamos – daugiau nei 24 mln. Lt.
Tarp „Air Lituanica“ investuotojų yra tokios bendrovės kaip „Arvi“, „MG Baltic“, „Vičiūnai Group“, „Kauno tiltai“, SBA, „Ogmios“ ir kitos.
Vilniuje kalbama, kad norint sėkmingai plėtoti veiklą sostinėje verslininkams tenka investuoti ir į „Air Lituanica“. Bent jau taip tvirtino liberalas Remigijus Šimašius, neslepiantis ambicijų artimiausiuose savivaldos rinkimuose Vilniuje pasirodyti itin sėkmingai ir galbūt net tapti kitu Vilniaus meru.
„Iš tiesų žinau ne vieną žmogų, kuris dalyvavo nuo pat pradžių steigiant „Air Lituanica“. Dalis jų tikrai tikėjo šia idėja, tačiau, deja, tenka susidurti ir su tokiais pavyzdžiais, kai buvo labai aiškiai duodama suprasti, kad arba tampi šio klubo nariu ir tavo reikalai Vilniaus mieste klosis puikiai, arba nariu netampi ir tada kyla daug klaustukų, kaip viskas vyks“, – 15min.lt yra sakęs R.Šimašius.
„Air Lituanica“ šiuo metu vykdo skrydžius keturiomis reguliariomis kryptimis į Briuselį, Berlyną, Prahą ir Miuncheną. Nutrūkus bendradarbiavimui su „Estonian Air“ nebeliko skrydžių į Amsterdamą, tačiau nuo vasario 14 dienos bus galima skristi į Paryžių.