Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Valentinas Mazuronis: Bandoma išstumti Lietuvos vežėjus iš Europos rinkos

Prancūzija ir Belgija skelbia karą vilkikų vairuotojams iš Rytų Europos ir imasi griežtų sankcijų uždrausdamos jiems miegoti transporto priemonių kabinose kassavaitinio poilsio metu.
Vilikai Prancūzijoje
Vilikai Prancūzijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Komercinių vilkikų vairuotojų kassavaitinis poilsio laikas turi trukti ne mažiau nei 45 valandas. Prancūzija liepos viduryje priėmė įstatymų pataisas, numatančias, jog už šio laikotarpio praleidimą transporto priemonėje vežėjas bus baudžiamas vienerių metų laisvės atėmimo bausme ir 30.000 eurų bauda. Belgija už analogiško reikalavimo nesilaikymą nuo liepos pradžios nustatė 18.000 eurų baudą.

Šiomis protekcionistinėmis priemonėmis, prisidengiant vairuotojų gerovės apsauga,  siekiama vieno – išstumti Lietuvos ir kitų kaimyninių valstybių vežėjus iš rinkos, – sakė V.Mazuronis.

„Šiomis protekcionistinėmis priemonėmis, prisidengiant vairuotojų gerovės apsauga,  siekiama vieno – išstumti Lietuvos ir kitų kaimyninių valstybių vežėjus iš rinkos. Kategoriškai nepritariu tokiems būdams riboti konkurenciją ir trukdyti bendros Europos rinkos plėtrai,“ – sakė Valentinas Mazuronis. 

Pasipiktinimo banga vežėjų tarpe kilo, nes Vakarų Europos valstybės narės ėmėsi griežčiau interpretuoti ES Parlamento ir Tarybos Reglamento 561/2006 taikymą, kuris numato  vairuotojų vairavimo ir poilsio režimo apskaitą. Remiantis šiuo reglamentu valstybėms narėms paliekama teisė pačioms nustatyti sankcijas už kassavaitinio poilsio režimo nesilaikymą.

15min.lt/Juliaus Kalinsko nuotr./Aplinkos ministras Valentinas Mazuronis
15min.lt/Juliaus Kalinsko nuotr./Aplinkos ministras Valentinas Mazuronis

Pasak europarlamentaro nario, tokių griežtų sankcijų kaip Prancūzijoje ir Belgijoje nustatymas yra akivaizdžiai nukreiptas prieš Lietuvos ir kitų Rytų Europos valstybių vežėjus.

„Tokiai netoleruotinai praktikai turi būti užkirstas kelias. Turime sėsti prie bendro stalo visi – valstybių narių, vežėjų ir vairuotojų atstovai bei rasti visiems priimtiną sprendimą, kuris būtų aiškiai reglamentuotas Europos lygiu. Tačiau tie sprendimai negali sunkinti sąlygų Lietuvos vežėjams, kurie ir taip gauna ženkliai mažesnes pajamas už savo teikiamas paslaugas,“ – sakė Valentinas Mazuronis. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius