„Linavos“ viceprezidento Rimanto Martinavičiaus teigimu, šie duomenys liudija apie teigiamus pokyčius, tačiau iki Europos standartų dar liko nemažas kelias.
„Reikia ieškoti sprendimų dėl investicijų į transporto parko atnaujinimą, tai didžiausia problema,-“ teigia R.Martinavičius.
Šalia vieno labiausiai džiuginančių rodiklių – gausėjančio keleivių srauto (šį pusmetį jų vežta net 8,7 proc. daugiau nei 2013 m. pirmąjį pusmetį) ir to, kad reikia vis mažiau lėšų kompensacijoms, pastebima ir kitų optimistinių ženklų. Tai – vežėjų sąnaudų ir pajamų subalansavimas, geresni priemiesčio maršrutais vežančių įmonių veiklos rezultatai, užsakomųjų maršrutų skaičiaus didėjimas.
Statistika, apibendrinanti 43-jų viešojo transporto kompanijų duomenis, išryškina ir keletą keleivinio transporto problemų. Pagrindinė jų, anot R. Martinavičiaus, yra vėluojantys savivaldybių atsiskaitymai.
Taip pat nerimą kelia ir tarptautinių maršrutų sritis, kuri per pastarąjį dešimtmetį darosi vis labiau nuostolinga: šių metų pirmasis pusmetis vežėjams atnešė 1,4 mln. litų nuostolį, o tai yra dvigubai daugiau lyginant su 2013 m. pirmojo pusmečio duomenimis.
Komentuodamas šią situaciją, „Linavos“ Keleivinio transporto skyriaus vadovas Jevgenijus Stolovickis kaip pagrindinę priežastį nurodo populiarėjančius bei naujus maršrutus atveriančių aviakompanijų konkurenciją. Pasak jo, tai lemia sudėtingą konkurencinę aplinką, kurioje transporto įmonėms išlikti yra nelengva.