Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2009 m. „Renault grupė“ užėmė 3,7 proc. pasaulio automobilių rinkos

„Renault grupė“ 2009 m. pasiekė užsibrėžtą tikslą padidindama pasaulinę rinkos dalį 0,1 punkto iki 3,7 proc*. Bendroje pasaulinėje keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, kuri smuko 4,7 proc., „Renault grupės“ pardavimas sumažėjo 3,1 proc. – iš viso parduota 2,309 mln. automobilių.
Temos: 2 „Renault“ Rinka

Pasaulinėje keleivinių automobilių rinkoje, kuri sumažėjo 4,2 proc., „Renault grupė“ padidino savo rinkos dalį 0,2 punkto iki 4,3 proc. Parduota 2,302 mln. keleivinių automobilių, pardavimas augo 0,7 proc., teigiama pranešime spaudai.

„Renault“ 2009 m. buvo trečias populiariausias prekės ženklas Vakarų Europoje, daugiausia prie to prisidėjo „Megane“ šeimos ir „Twingo“ automobilių sėkmės. Lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault“ pirmauja Vakarų Europoje jau nuo 1998 m. (pernai parduota 196 100 vnt.).

„Dacia“ prekės ženklo automobilių pardavimas Europoje augo 91 proc. ir užėmė 1.3 proc. rinkos. „Dacia“ pateko į geriausiai perkamų automobilių prekės ženklų dešimtuką Prancūzijoje. Keleivinių automobilių rinkoje „Dacia“ pasiekė 83 proc. augimą. Europoje buvo parduota 214 500 vnt. „Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“.

„Renault Samsung Motors“ savo rinkos dalį padidino 0,8 punkto (9,3 proc.), o pardavimo apimtis – 31 proc.

Europoje bendroje keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault grupės“ rinkos dalis ūgtelėjo 0,6 punkto iki 9,5 proc. Keleivinių automobilių rinkoje „Renault grupė“ savo rinkos dalį padidino 0,7 punkto iki 9 proc., pardavimą – 7,4 proc.

30,1 proc. smukusioje Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault grupės“ pardavimas sumažėjo 24 proc., o rinkos dalis išaugo 1,2 punkto iki 15,2 proc.

Bendroje keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje Prancūzijoje „Renault grupės“ rinkos dalis augo 0,6 punkto iki 26 proc., Vokietijoje – 1 punktą iki 6 proc., Italijoje – 0,4 punkto iki 5.3 proc., Šveicarijoje – 0,9 punkto iki 7,3 proc., Ispanijoje, – 0,6 punkto iki 10,9 proc., Belgijoje – 0,9 punkto iki 11,1 proc.

Ispanijoje ir Belgijoje „Renault“ prekės ženklo automobiliai buvo populiariausi. „Renault“ prekės ženklas pirmavo ir Portugalijoje, užimdamas 11.9 proc. rinkos. Didžiojoje Britanijoje „Renault grupės“ rinkos dalis krito 1,1 punkto iki 3,4 proc.

Pirmą kartą per pastaruosius 10 metų „Renault grupės“ pardavimas už Europos ribų krito 11 proc., nors sudarė 34 proc. viso grupės pardavimo. Pietų Korėja tapo trečia didžiausia grupės rinka, kurioje „Renault grupė“ užima 9,3 proc. rinkos (0,8 punkto augimas).

Daugiausia šioje šalyje parduota automobilių SM3 ir SM5. Rusijoje „Renault grupės“ rinkos dalis išaugo 1,3 punkto iki 5 proc.

Dėl „Logan“ sėkmės „Renault“ pateko į populiariausių Rusijoje automobilių prekės ženklų penketuką. Ukrainoje grupės rinkos dalis augo 1 punktą iki 4 proc. Rumunijoje „Renault grupė“ sustiprino pozicijas padidindama rinkos dalį 1,6 punkto iki 35,9 proc. Alžyre grupės rinkos dalis augo 6,4 punkto iki 24 proc., Maroke – 5,9 punkto iki 34,1 proc., Argentinoje – 0,4 punkto iki 12,4 proc., Kolumbijoje – 2,8 punkto iki 16,4 proc. dėka „Sandero“ sėkmės. Turkijoje grupės rinkos dalis keleivinių bei lengvųjų komercinių auto rinkoje sudarė 14,9 proc., keleivinių automobilių rinkoje „Renault“ prekės ženklo automobilių rinkos dalis augo 1,1 punkto iki 16,1 proc. Brazilijoje „Renault grupė“ pasiekė naują pardavimų rekordą – parduota 118 000 automobilių, pardavimas išaugo 2,1 proc. Tačiau rinkos dalis šioje šalyje smuktelėjo 0,4 punkto iki 3,9 proc.

Pietų Afrikos automobilių rinkoje, kuri krito 26,5 proc., „Renault grupė“ pasiekė 67,2 proc. augimą pradėjusi šioje šalyje gaminti „Sandero“. Rinkos dalis Pietų Afrikoje išaugo 1,2 punkto iki 2,1 proc. Dėl vietos partnerių finansinių problemų „Renault grupės“ rinkos dalis Irane sumažėjo iki 2,7 proc.

2009 m. buvo tęsiamas „Renault“ automobilių gamos atnaujinimas, pristatyti nauji „Megane“ šeimos automobiliai, „Clio III“ antro etapo automobiliai bei naujasis „Renault Fluence”.

„Twingo“ savo segmente 2009 m. buvo trečias geriausiai parduodamas modelis Europoje bei pirmavo Prancūzijoje, užimdamas 30,5 proc. rinkos šioje šalyje. Per metus Europoje buvo užregistruoti beveik 175 000 „Twingo“ (9,9 proc. rinkos savo degmente, 33,6 proc. augimas). „Twingo“ pirmavo ir Belgijoje, Vokietijoje buvo trečias populiariausias modelis savo segmente.

„Megane“ automobilių šeima Europoje buvo trečia pagal populiarumą savo segmente, o Prancūzijoje, Belgijoje ir Portugalijoje pirmavo. Populiariausi – „Megane“ hešbekas ir kupė, „Scenic“ bei „Grand Scenic“. „Scenic“ tapo geriausiai parduodamu minivenu Europoje.

„Dacia“ prekės ženklo automobiliai, kai kuriose šalyse parduodami su „Renault“ prakės ženklu, tapo yra vienu iš stipriųjų „Renault grupės“ plėtrą veikiančių veiksnių. 2009 m. parduota 533 500 šių automobilių, pasiektas 4,5 proc. pardavimo augimas.

Nepaisydama numatomo tolesnio automobilių rinkos smukimo 2010 m. bei planuojamo 8–10 proc. „Renault grupės“ pardavimo ritimo Europos rinkoje, grupė numato šiais metais toliau didinti rinkos dalį. 2010 numatoma pristatyti lengvąjį komercinį automobilį „Master“, „Megane“ šeimos keleivinį SM5 bei „Dacia Duster“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius