Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„McDonald's“ pirmą kartą per 30 metų keičia klientų aptarnavimo tvarką: įvedama savitarna

„McDonald's“ pelnas auga
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „McDonald's“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kompanija „McDonald's“ Europoje ruošiasi keisti klientų aptarnavimo tvarką, pareiškė šios kompanijos prezidentas Europos Sąjungos šalims, duodamas interviu „Financial Times“.

„McDonald's“ užsakymų priėmimo sistema nesikeitė 30 metų, tačiau dabar kompanija ryžosi pokyčiams, siekdama supaprastinti užsakymų priėmimą restoranuose. Jau artimoje ateityje „McDonald's“ restoranuose atsiras specialūs terminalai, kurie leis klientams patiems įvykdyti užsakymą be kasininkų įsikišimo.

Greta terminalų bus įrengti ir mokėjimo aparatai, leisiantys apmokėti užsakymus. Teigiama, kad įvedus šią naujovę, vidutinis užsakymų priėmimo laikas sutrumpės 4 sekundėmis.

Taip pat ketinama ilginti restoranų darbo laiką ir kiek keisti meniu.

informacija
McDonald's RANGA, UAB PREMIER RESTAURANTS restoranas
Vadovas: Victor Tedesco Darbuotojų sk.: 701 2015m . Pajamos: 10 - 20 mln. Eur
Komentarai
Temos McDonald's
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką