Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Prancūzijoje vartotojų nuotaikos pagerėjo, o Italijoje nukrito į trejų metų žemumas

Italijos vėliava
Photos.com nuotr. / Italijos vėliava
Šaltinis: Marketnews.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prancūzijos vartotojų pasitikėjimas spalį netikėtai pagerėjo pirmą kartą per tris mėnesius dėl gerėjančios darbo rinkos padėties, skelbia „Bloomberg“.

Statistikos biuro skelbiamas vartotojų pasitikėjimo rodiklis per mėnesį nuo 80 punktų pakilo iki 82 punktų.

Ekonomistai prognozavo indekso nuosmukį iki 78 punktų.

Tuo pat metu išaugęs nerimas dėl ekonomikos grįžimo atgal į recesiją Italijos vartotojų pasitikėjimą spalio mėnesį nusmukdė į trejų metų žemumas.

Statistikos biuro duomenimis, vartotojų pasitikėjimas Italijoje per mėnesį nukrito nuo 94,2 punktų iki 92,9 punktų ir buvo prasčiausias nuo 2008 m. liepos.

Ekonomistai prognozavo indekso kilimą iki 97,6 punktų.

Marketnews.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką