-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Schibsted Media Group“ 2010 metai buvo itin sėkmingi

Žiniasklaidos koncernui „Schibsted Media Group“ 2010-ieji finansiniai metai buvo labai sėkmingi. Koncerno veiklos pajamos išaugo iki 13, 768 mlrd. Norvegijos kronų, o veiklos pelnas išaugo iki 1, 611 mlrd. Norvegijos kronų – tai geriausias rezultatas per žiniasklaidos koncerno veiklos istoriją.
„Schibsted Media Group“
„Schibsted Media Group“ / Logotipas

Pristatydamas 2010-ųjų metų finansinę ataskaitą „Schibsted Media Group“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas teigė, kad žiniasklaidos koncernas praėjusiais metais pasiekė itin gerus rezultatus. „Reklamos rinkos augimas, išsami pelningumo programa ir didelės mūsų darbuotojų pastangos leidžia mums užtikrintai sakyti, kad dabar mūsų situacija yra kur kas geresnė nei prieš metus“, – teigė R.E.Ryssdalas.

„Schibsted Media Group“ veiklos pajamos 2010-aisiais siekė 13, 768 mlrd. Norvegijos kronų, pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją  (EBITDA) siekė 2, 199 mlrd. Norvegijos kronų. Grupės pelnas prieš mokesčius, palūkanas ir amortizaciją (EBITA) išaugo iki 1,611 mlrd. Norvegijos kronų. Veiklos pelningumas maržos išraiška išaugo 11,7 proc.

Šie duomenys yra geriausi per visą  „Schibsted Media Group“ veiklos istoriją. Tai lėmė visose grupės įmonėse vykdoma pelningumo didinimo programa bei išaugusios pajamos iš reklamos tiek spausdintinėje žiniasklaidoje, tiek internete. Kaip teigė žiniasklaidos koncerno vadovas, itin pastebimas augimas reklamos rinkoje – pajamos iš reklamos 2010 metais išaugo 14 proc.

Pristatant 2010-ųjų metų finansinę ataskaitą, žiniasklaidos koncerno pranešime akcentuojama, kad „Schibsted Media Group“ ir toliau ieško naujų galimybių besikeičiančioje žiniasklaidos rinkoje. Itin aiškiai pastebimos augančios pajamos skaitmeninės žiniasklaidos rinkoje. Pajamos iš reklamos internete 2010 metais augo 23 proc.

Spausdintinių leidinių kopijų pardavimai krinta, tačiau atsiranda naujų galimybių skaitmeninėje žiniasklaidoje, auga ir išmaniųjų telefonų rinka. „Šiais metais technologinis vystymasis neabejotinai tęsis toliau. Tai, ką mes pasiekėme 2010-aisiais, leidžia mums su optimizmu priimti šiuos iššūkius“, – apie 2011-ųjų metų perspektyvas teigė R.E.Ryssdalas.

Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei turgusplius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse visame pasaulyje dirba apie 7 500 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius