Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS LT: šiemet išlaidos reklamai pasaulyje augs 4,8 proc.

Investicijų į žiniasklaidą grupė „GroupM“, kuri kartu su „TNS“ priklauso tarptautinei kompanijai „WPP“, prognozuoja, kad 2011-aisiais išlaidos reklamai pasaulyje didės 4,8 proc.
Lietuvoje plinta nelegali lauko reklama.
Reklama / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.
Temos: 1 Reklama

Anksčiau buvo tikimasi, kad šis augimas gali siekti net 5,8 proc., tačiau prognozės pokyčius lėmė tokie pasauliniai įvykiai kaip gamtos stichijų padariniai Japonijoje ir politiniai neramumai Artimųjų Rytų regione. Remiantis nauja „GroupM“ prognoze, 2011-aisiais reklamos išlaidos pasaulio stebimose žiniasklaidos priemonėse pasieks 506 mlrd. JAV dolerių. Pernai šis rodiklis siekė 483 mlrd. dolerių. 

Pranešime pateiktame tyrime, kuris apima 70 pasaulio valstybių reklamos rinkas, teigiama, kad 2012 m. reklamai skiriamos išlaidos, lyginant su šiais metais, turėtų padidėti dar 6,8 proc. ir siekti 540,3 mlrd. dolerių. Tokiam augimui didžiausią įtaką turės išlaidos, numatomos skirti Vasaros olimpinėms žaidynėms ir 2012-aisiais JAV vyksiančioms politinėms kampanijoms ir rinkimams.

Neramumai Artimuosiuose Rytuose lėmė, kad išlaidos reklamai regione šiais metais sumažės maždaug 1,2 mlrd. dolerių.

Įvertinant atskiras šalis, prognozuojama, kad šiais metais JAV išlaidos reklamai pasieks 148 mlrd. dolerių, t. y. 3,8 proc. daugiau negu 2010-aisiais. Gamtos nelaimės Japonijoje paskatino šios šalies rinkai prognozuoti ne 3 proc. augimą, kaip buvo manoma anksčiau, o 5 proc. kritimą. Tai reiškia 4 mlrd. dolerių skirtumą arba 0,8 proc. pasaulinių reklamos išlaidų. Neramumai Artimuosiuose Rytuose lėmė, kad išlaidos reklamai regione šiais metais sumažės maždaug 1,2 mlrd. dolerių. Investicijos į reklamą Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje 2011-aisiais padidės tik 2,5 proc.

„GroupM“ pranešime taip pat teigiama, kad skaitmeninė reklama 2011 m. sudarys 17 proc. pasaulinės reklamos rinkos. Šis sektorius kiekvienais metais paauga maždaug 15-16 proc. ir 2012 m. jo biudžetai pasaulyje viršys 100 mlrd. dolerių. Teigiama, kad net ir labiausiai išvystyta skaitmeninė reklama dar turi potencialą augti.

Išlaidų reklamai prognozė yra pateikiama du kartus per metus platiname specialiame „GroupM“ pranešime. Tyrimas, kurio metu buvo padarytos minėtos prognozės, buvo parengtas, remiantis kompanijos WPP reklamos, viešųjų ryšių, rinkos tyrimų ir specializuotos komunikacijos pasauliniais duomenimis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius