Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Moldovos prekybos tinklas derasi su „Žemaitijos pienu“

ПРОДЭКСПО_2014 (10)
Sūris „Džiugas“
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Moldovos prekybos tinklas „Green Hills Market“ ketina paįvairinti savo asortimentą lietuviškais prekių ženklais ir taip įgyti pranašumą prieš konkurentus. Šio tinklo atstovai lankėsi Lietuvoje pavasarį ir grįžo dar kartą papildyti krepšelio lietuviška produkcija ir pradėjo derybas su „Žemaitijos pienu“, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Tinklo komercijos skyriaus vadovė Jekaterina Zatvornickaja teigė, kad Moldovoje populiarus „Džiugo“ sūris, tad su „Žemaitijos pienu“ deramasi dėl kitos produkcijos.

„Pardavėme „Džiugo“ gaminius greičiau, nei tikėjomės, ir be jokios reklamos. Sūris pigesnis nei itališkas ir vartotojams patiko. Su „Žemaitijos pienu“ deramės ir dėl kitų produktų tiekimo – dabar įsivešime ilgo galiojimo jogurtų ir žiūrėsime, kaip seksis“, – sako J.Zatvornickaja.

Tinklas beveik sutarė su „Cerera Foods“, domina „Biovelos“ gaminiai.

Taip pat svarstoma įsivežti tekstilės bendrovės „Merkys“ gaminių, „Ringuvos“ buitinės chemijos, „Biok“ produktų. Domina ir „Rūtos“ gaminiai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką