Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Moldovos prekybos tinklas derasi su „Žemaitijos pienu“

Moldovos prekybos tinklas „Green Hills Market“ ketina paįvairinti savo asortimentą lietuviškais prekių ženklais ir taip įgyti pranašumą prieš konkurentus. Šio tinklo atstovai lankėsi Lietuvoje pavasarį ir grįžo dar kartą papildyti krepšelio lietuviška produkcija ir pradėjo derybas su „Žemaitijos pienu“, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
ПРОДЭКСПО_2014 (10)
Sūris „Džiugas“

Tinklo komercijos skyriaus vadovė Jekaterina Zatvornickaja teigė, kad Moldovoje populiarus „Džiugo“ sūris, tad su „Žemaitijos pienu“ deramasi dėl kitos produkcijos.

„Pardavėme „Džiugo“ gaminius greičiau, nei tikėjomės, ir be jokios reklamos. Sūris pigesnis nei itališkas ir vartotojams patiko. Su „Žemaitijos pienu“ deramės ir dėl kitų produktų tiekimo – dabar įsivešime ilgo galiojimo jogurtų ir žiūrėsime, kaip seksis“, – sako J.Zatvornickaja.

Tinklas beveik sutarė su „Cerera Foods“, domina „Biovelos“ gaminiai.

Taip pat svarstoma įsivežti tekstilės bendrovės „Merkys“ gaminių, „Ringuvos“ buitinės chemijos, „Biok“ produktų. Domina ir „Rūtos“ gaminiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius