Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„InCulto“ įvaizdis dizainerių akimis

Kiekvieną pavasarį virte verda diskusijos, kas svarbiau per „Euroviziją“ – daina ar įvaizdis. Kita vertus, jei šio konkurso dalyvių apranga neturėtų pasirodymo sėkmei jokios įtakos, ar iki šiol prisimintume nelemtą dainuojančio filosofo Aivaro Stepukonio beretę? Ar panašus likimas dėl blizgančių trumpikių gali ištikti grupę „InCulto“?
„InCulto“
„InCulto“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Apie sceninį įvaizdį dienraštis „Lietuvos žinios“ teiravosi trijų žinomų Lietuvos dizainerių: Daivos Urbonavičiūtės, Eglės Babilaitės ir Aleksandro Pogrebnojaus.Būtent jie ankstesniais metais rengė per „Eurovizijos“ konkursą mūsų šaliai atstovavusias grupes ir dainininkus.

A.Pogrebnojus, paklaustas apie „InCulto“ įvaizdį, rėžė tiesiai šviesiai: „Mano nuomone, yra du variantai. Jei grupei pasiseks ir vyrai užims aukštą vietą, viskas bus gerai, tauta juos garbins. Priešingu atveju žmonės tas blizgančias trumpikes muzikantams prikaišios visą gyvenimą – kaip Aivarui beretę.“

„Viskas yra gerai, – šyptelėjo dizainerė D.Urbonavičiūtė – Nei pridėsi, nei atimsi. Europa tikrai atkreips dėmesį į šiuos vyrukus“, – teigė D.Urbonavičiūtė, kūrusi Lietuvai „Eurovizijoje“ atstovavusių grupių „Skamp“ ir „LT Unitied“ aprangą.

Dizainerė E.Babilaitė, kuri rūpinosi užpernai „Eurovizijoje“ Lietuvai atstovavusio  Jeronimo Miliaus įvaizdžiu, be galo džiaugiasi, kad šiemet mūsų kraštui viename seniausių ir didžiausių muzikinių renginių Europoje atstovauja būtent „InCulto“.

„Nors šios grupės atliekama muzika nėra ta, kurios klausausi, vis dėlto žaviuosi ją kuriančiais žmonėmis, – tikino pašnekovė. – Vyrai yra nepaprastai energingi, nespraudžia savęs į jokius rėmus, nebijo juokauti ir juoktis. O tokius žmones lydi sėkmė.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius