Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sasha Son(g) „Eurovizijos“ finale! (nuotraukos)

Ketvirtadienį Maskvoje buvo sprendžiamas antrojo „Eurovizjos“ dainų konkurso pusfinalio dalyvių likimas. Šį vakarą 14-as pasirodė mūsų šalies atstovas Sasha Son(g) ir pateko į didįjį finalą.
Sasha Son(g)
Sasha Son(g) / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

IEŠKAI DAUGIAU „EUROVIZIJOS“ NAUJIENŲ? SKAITYK JAS ČIA.

(papildyta 23.34) Kaip pranešė 15min.lt žurnalistas iš Maskvos, žurnalistų centre audringiausiai sutikti Norvegijos ir Ukrainos pasirodymai. Būtent šiuos atlikėjus žiniasklaidos atstovai laikė favoritais.

(papildyta 23.59) Susumavus 19-os Europos šalių televizijos žiūrovų balsus, į „Eurovizijos“ finalą pateko šių šalių atstovai: Lietuvos, Azerbaidžano, Kroatijos, Ukrainos, Albanijos, Moldovos, Danijos, Estijos, Norvegijos ir Graikijos.

Pirmieji į didžiąją „Eurovizijos“ studijos sceną užlipo Kroatijos atstovai. Jie skyrė Europai nespalvotą baladę.

Tuo tarpu antrosios pasirodė penkios Airijai atstovaujančios merginos, tarp kurių energingai būgnais mušė ir lietuvė Asta Milerienė. „Tu turi būti su manimi“, – rėkė merginos.

„Braliukai“ latviai, kurie pusfinalio vakarą pažymėti trečiuoju numeriu, uždainavo rusiškai. Tuo jie, žinoma, nusipelnė garsių publikos plojimų.

Serbai dėl finalo varžėsi humoriste daina, keistokais kostiumais, akordeono tampymu bei teatrališkais niuansais. Jie dainuodami tikino, kad jiems namai visur: ir Vakaruose, ir Rytuose.

Lenkė Lidia Kopania, vilkėdama ilgą plazdančią suknelę, publiką bandė pavergti romantiška balade, šalia šoko šokėjų pora (jau ne kartą matytas numeris). Atlikėja, padedama pritariančiųjų vokalistų, daina tikino, esą ji – jau nebe vaikas.

Vienas favoritų laikomas norvegas Alexanderis Rybakas scenoje griežė smuiku, jo šokėjai vertėsi kūliais ir demonstravo salto, o žavios merginos padėjo ne tik gražiais balsais, bet ir šviesiomis garbanomis. Tautiniais motyvais persmelkta daina, atrodo, ne juokais papirko Maskvos auditoriją.

Kiprui atstovavo 16-metė Christina Metaxa, kuri atliko savo brolio parašytą dainą „Firefly“. Vos pasirodęs jaunas nekaltas veidelis sulaukė publikos palaikymo. Mergina su pora šokėjų pasirodė ant šviečiančių kubų ir kvietė lėkti paskui laumžirgį.

Slovakai sukūrė konkurenciją mūsų Sashai Son(g) – ne tik dėl to, kad atliko emocingą baladę aistringu duetu, bet daugiausia dėl to, kad pasirodė scenoje su fortepijonu. Tiesa, baltu.

Danijos atstovas Brinckas su grupe muzikantų bandė įtikinti visus žiūrovus, kad nori vįl  tikėti meile. Apsirengęs džinsais, baltais marškinukais ir tamsia liemene atlikėjas bandė užkariauti Europos moteris tiesiog savimi.

Slovėnai pasirodė publikai šešėlių teatro elementais ir vyriškai energingu styginių kvartetu. Šešėlyje ilgiau likusi klykaujanti vokalistė neprilygo keturiems žaviems muzikantams, kurie dominavo visos dienos metu.

Kiek juokingai atrodęs vengras Adokas Zoltanas, vilkėjęs aptemptais jūros spalvos kelnėmis ir blizgančiais marškinėliais be rankovių, scenoje šoko su trimis pusnuogėmis merginomis. Jis kvietė visus pašokti su juo, ore atliko salto ir dar kelis choreografinius numerius.

Azerbaidžano duetas su šokėjomis kreipėsi į publiką sukamaisiais judesiais ir latino ritmais. Nors ir nelabai sudėtinga daina, įsimintina melodija ir simpatiška vokalistė žiūrovų nepaliko abejingų.

Prieš Sasha Son(g) pasirodė graikas Sakis, kuris yra labai populiarus savo šalyje. Pietietišku žavesiu, baltų drabužių fone, klubinio šokio judesiais ir choreografija dainininkas demonstravo savo charizmą. O kur dar dainos pabaigoje pakilusi scena...

Galų gale scenoje iš tamsos pasirodė mūsų Sasha Son(g), sėdintis prie fortepijono. Vaikinas iš pradžių negalėjo paslėpti jaudulio, tačiau vėliau atsipalaidavo. Dainos kulminacijoje, kaip ir žadėjo, uždainavo rusiškai ir pasirodymą baigė pakankamai emocingai ir įtikinamai. Delne sėkmingai užsižiebė liepsna, o lietuviškai ištarta padėka Lietuvai tikriausiai pavergė tautiečių širdis.

Po mūsų baladės energijos pliūpsnį į sceną atnešė Moldovos atstovai. Jie pasišokinėdami ir šūkaudami atliko liaudies motyvais paremtą dainą. Įspūdį paliko vyrų šokėjų pasirodimas.

O štai Albanijai atstovavo barbė, tiksliau Kejsi Tola, su vyru be veido (arba blizgančiu medžiaginiu veidu), dar dviem teatrališkais šokėjais ir pritariančiomis dainininkėmis. Nors jų daina gali įsiminti, pasirodimas – šiek tiek keistas.

Ukraina vėl bandė nustebinti Europą ir priblokšti mechaniniu metalinės spalvos šou. Scenoje „antikrizinė mergina“ su šokėjais, primenančiais riterius, laipiojo ant didelių ratų, o galiausiai sėdo mušti būgnų.

Kaimynų dainininkė Sandra Nurmsalu, kaip ir Sasha Son(g), išniro iš tamsos, sublizgo suknele ir nepaleido smuiko. Jai padėjo „Urban Symphony“ merginos, kurios ne tik dainavo, bet ir griežė styginiais instrumentais.

Paskutiniai II „Eurovizijos“ pusfinalyje pasirodė olandai, kurie taip blizgėjo, kad priminė mokyklos diskotekos veidrodinį rutulį. Su trimis vokalistais scenoje dainavo ir stambi komiška moteriškė, su ausinėmis vaizduojanti melomanę. Nuo jų nedaug atsiliko pritariančios dainininkės.

Didysis „Eurovizijos“ finalas vyks šeštadienį 22 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius