Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Moters kūno priešai – užkandžiai: už ir prieš

Užkandžiai
Photos.com / Užkandžiai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Moterims visada kartojama, kad norint būti lieknai reikia vengti užkandžių. Tačiau užkandžiauti nėra blogai, jeigu parenkami tinkami produktai, o tokie nedideli valgymai tampa subalansuotos dietos dalimi ir padeda reguliuoti kūno svorį.

Jeigu moterys užkandžiauja atidžiai rinkdamosi produktus ir laikydamosi tam tikrų taisyklių, tai organizmui netgi naudinga, mat visą dieną palaikoma normali medžiagų apykaita,  malšinami alkio priepuoliai ir nepersivalgoma per pagrindinius dienos valgymus, rašo „Female First“.

Vienas iš pirmųjų ir svarbiausių dalykų – išsiaiškinti, kada ir ką užkandžiaujate. Tuomet bus lengviau išvengti bet kokių netinkamų užkandžių. Gali būti, kad esate mama, kuri neturi laiko rinktis maistą, galbūt parvykstate namo iš darbo pavargusios ir sėdite priešais televizorių su gėrybėmis, kurių randate šaldytuve.

Tiesa, atsisakyti užkandžių gali būti labai sunku, mat dauguma moterų visą dieną trokšta ką nors kramsnoti ir net nepajunta, kaip rankoje atsiduria kaloringa bandelė.

Net 97 proc. moterų jaučia kaltę, kai užkandžiauja vienos, 43 proc. nerimauja, kad užkandžiaujant didėja svoris.

Pateiksime keletą tinkamų užkandžių pavyzdžių:

1. Kukurūzų spragėsiai
Tik 110 kalorijų. Jūs galite suvalgyti pusę dėžutės kukurūzų spragėsių. Jie turi mažai riebalų (2 g) ir daug baltymų (4 g). O ir valgysite ilgai. Jei jūsų įstaigoje yra mikrobangų krosnelė ar po pietų mėgstate pažiūrėti televizorių ir jums būtina ką nors kramsnoti, išbandykite kai kuriuos kukurūzų spragėsius.

Pastaba: Tikru sviestu pagardinti kukurūzų spragėsiai nėra sveikas užkandis… Tuo galima įsitikinti, perskaičius etiketę.

Photos.com/Marinuoti agurkai
Photos.com/Marinuoti agurkai

2. Dribsniai
Užkandžiauti naktį – bloga mintis, bet jei jūs negalite to atsisakyti, kad išvengtumėte ledų, sukirskite dubenėlį dribsnių! Yra daugybė dribsnių, kurių visas puodelis turi tik 100–130 kalorijų.

3. Marinuotos daržovės
100 gramų marinuotų daržovių turi tik 15 kalorijų. Tai geras, greitas ir skrandžio neapsunkinantis užkandis. Marinuotose daržovėse gausu natrio, todėl jei skundžiatės per dideliu kraujospūdžiu, šio užkandžio verčiau venkite.

4. Vaisiai
Obuolys, kriaušė, apelsinas, bananas gali puikiai numalšinti alkio priepuolį. Tik 100 kalorijų, mažai ar visai jokių riebalų, o maistingų medžiagų gausite išties daug.

5. Salierų stiebai
Salierai turi daug seleno ir vandens. Kramtyti salierų stiebų gal ir negalėsite per verslo susitikimą, bet žinokite, kad tai  mažai kalorijų turintis užkandis. Jei salierų stiebai pasirodys beskoniai,  pagardinkite neriebiu daržovių padažu. 

6. Kokteiliai
Sumaišykite vaisių sultis su trupučiu ledų ir... turite smagų užkandį, kuris ne kaloringesnis nei sulčių puodelis (100–120 kalorijų).

7. Ledai su pagaliuku
Tokie ledai – tikras malonumas, o ir kalorijų mažai (40–50 kalorijų). Besimėgaudamos puikiu desertu saugokitės, kad jūsų racione neatsirastų riebių (apie 500 kalorijų) ledų.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt