Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atsisakiusi pavardžių, dizainerė Julija sukūrė raudonų suknelių kolekciją karalienėms (nuotraukos)

Dizainerė Julija Janulaitytė, buvusi Žilėnienė, pradeda naują kūrybos ir verslo etapą, drąsiai atsisakydama pavardžių ir likdama tiesiog Julija. Menininkė konkurso „Mis Lietuva 2010“ dalyvėms sukūrė raudoną kolekciją „Gėlių galia“, parinkdama kiekvienai merginai pagal charakterį tinkamą gėlę.
„Mis Lietuva 2010“ dalyvė su dizainerės Julijos sukurta suknele
„Mis Lietuva 2010“ dalyvė su dizainerės Julijos sukurta suknele / Algirdo Bako/Studijos "Ciklopas" nuotr.

„Keturiolika konkurso „Mis Lietuva 2010“ dalyvių – keturiolika suknelių. Kiekvienu drabužiu perteikiau vis skirtingos gėlės charakterį. Rinkausi tik tas, kurios žydi raudonai. Visa kolekcija, kurią pavadinau „Gėlių galia“, pasiūta iš natūralaus šilko. Pasirinkau raudoną – karališką spalvą, tiksliau – daugybę jos atspalvių. Sukneles formavau, įsivaizduodama gėlę ir šliedama vieną šalia kito vis skirtingo šilko žiedlapius“, – pasakojo dizainerė.

Be suknelių, menininkė merginas papuošė ir savo kūrybos papuošalais.

„Sukneles-gėles papuošiau šilko siūlais siuvinėtomis detalėmis, spindinčiais akmenimis, suteikdama joms rasos lašelių žvilgesio, plunksnomis atkartojau švelnius žiedo kuokelius. Gėlės įvaizdį užbaigiau žėrinčiais auskarais, kurie šoka ir kibirkščiuoja, atliepdami merginos judesius. Auskarus sukūriau kiekvienai konkurso dalyvei“, – sakė Julija.

Drabužių kūrėja pasirinko raudoną spalvą, aiškindama, kad tai – karališka spalva.

„Šį vakarą visos merginos raudonomis sukniomis yra valdovės, visos karalienės: nėra nei viršesnės, nei žemesnės. Nors „Mis Lietuva 2010“ bus karūnuota viena gražuolė, man nerūpėjo atrasti gėlę karalienę – troškau suknele atspindėti ir paryškinti kiekvienos merginos charakterį, – tikino dizainerė. – Kurdama kolekciją, nupiešiau keturiolika suknelių – keturiolika gėlės žiedų. Iš merginų nuotraukų spėdama jų charakterį, mėginau kiekvienai parinkti atitinkamą suknelę. Kai konkurso dalyvės atėjo matuotis, nustebau, kiek nedaug tebuvau suklydusi. Merginos charakteris ir mano sugalvotos suknelės idėja sutapo. Savo misiją laikau atlikta.“

Ant kiekvienos suknelės dizainerė prisiuvo išsiuvinėtą etiketę, kurioje parašytas tik vardas Julija.

„Ne Žilėnienė, ne Janulaitytė. Žilėnienės pavardės atsisakiau prieš septynerius metus, tik dabar pribrendau ją visiškai ištrinti iš savo gyvenimo. Nuo šiol aš – Julija. Taškas, – griežtai pareiškė menininkė. – Kodėl tokie pokyčiai? Mano pavardė buvo virtusi prekės ženklu, baiminausi, jog verslas žlugs, klientai mane pamirš, jei imsiu ką nors iš esmės keisti. Dabar man visa tai nesvarbu. Tvirtai žinau, kad noriu būti tiesiog Julija.“

Taip pat ir menininkės salonas pavadintas „Julijos mados namais“.

„Pramoninę drabužių liniją (greitai pasirodys rudens ir žiemos modeliai) žymiu prekės ženklu „Julia Janus“. Romėnų mitologijoje Janus – pradžios ir pabaigos dievas. Jo simbolis – durys. Mano gyvenimo filosofijoje durys užima simbolinę vietą: keisdamasi, ieškodama, pažindama, aš išeinu pro vienas, o įeinu pro kitas duris“, – atviravo dizainerė Julija, pabrėždama, kad ji – ta pati, bet drauge ir kita.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius