Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dizainerė Gabrielė Gineikaitė: „Garsenybės už reklamą suknelių prašo nemokamai, bet man tai neįdomu“

Prekinio ženklo „Top to Bottom“ įkūrėjos Gabrielės Gineikaitės siuvamos „Multi“ suknelės jau spėjo užvaldyti lietuvaičių širdis. Suknelė, kurią galima dėvėti daugybę būdu, moterys nori puoštis svarbioms gyvenimo šventėms.
Gabrielė Gineikaitė
Gabrielė Gineikaitė / Viktorijos Karpovaites nuor
Temos: 2 Mada Suknelė
Viktorijos Karpovaites nuor/Gabrielė Gineikaitė
Viktorijos Karpovaites nuor/Gabrielė Gineikaitė

G.Gineikaitei jau seniai galvoje kirbėjo mintis sukurti suknelę, kuria merginos galėtų puoštis ne vienai progai. Pamačiusi panašaus drabužio idėją internete, mergina nusprendė ją patobulinti ir pristatyti lietuvėms. 

„Mano siūtos suknelės yra naujiena Lietuvoje. Tiesa, jos itin populiarios Amerikoje. Mergina tokia suknele gali pasipuošti tiek krikštynoms, tiek prašmantnioms vestuvėms. Suknelė gali būti trijų skirtingų dydžių, įvairių spalvų. Ji tinka visų figūrų tipams. Labiausiai klientėms patinka tai, kad ši suknelė nėra skirta vienam vakarui. Ją galima vilkėti daugiau nei dvidešimt skirtingų būdų. Po smagios šventės ji tikrai nekabės spintoje – galėsi pasipuošti ir kitai progai“, – tikina suknelių sumanytoja Gabrielė Gineikaitė. 

R. Survilos nuotr/„Top to Bottom“ suknelės „Multi“
R. Survilos nuotr/„Top to Bottom“ suknelės „Multi“

G.Gineikaitė džiaugiasi, kad atsirado net kelios klientės, kurios paprašė „Multi“ suknelę pasiūti svarbiausiai gyvenimo šventei – vestuvėms. Kadangi tuoktuvės vyko ant jūros kranto, „Top to Bottom“ suknelės tokiai progai puikiai tinka. 

Didelio pasisekimo sulaukusi kūrėja atvira – į ją kreipėsi ne vieną garsenybė, kuri prašė suknelės nemokamai už tai žadėdama reklamą. Tačiau G.Gineikaitės toks reklamos pobūdis nedomina.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Gineikaitė
Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Gineikaitė

Pasak kūrėjos, ir be garsių veidų prekinis ženklas sparčiai populiarėja, klienčių ratas plečiasi: „Nenoriu, kad mano kurtos suknelės asocijuotųsi su garsiais veidais. Nemanau, kad tokia reklama yra efektinga. Noriu, kad su „Multi“ suknele gerai jaustųsi visos merginos.“

Naujausia suknelių fotosesija vyko pajūryje, Nidos kopose ir Klaipėdoje esančiame smėlio karjere. Nuotraukoms pozavo pati suknelių sumanytoja G.Gineikaitė, o jai kompaniją palaikė profesionalios šokėjos. Nuotraukas įamžino fotografė Viktorija Karpovaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius