Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviško prekinio ženklo „Coocoomos“ kūrėjai: „Ir su treningais galima atrodyti elegantiškai“

Prieš pusmetį į lietuvišką mados pasaulį įsiveržęs prekės ženklas „Coocoomos“ įpūtė naujų vėjų. Dviejų žmonių kuriamas ženklas – komandos, kuriančios ne tik drabužius, bet ir aksesuarus, rezultatas. Verslininkas Eduardas Fedotovas ir menininkė Rūta Mackevičiūtė neseniai atsidūrė dėmesio centre, kuomet pasipuošęs jų kurtais rankų darbo akiniais nuo saulės į repeticiją Vilniuje išvyko pats grupės „Aerosmith“ lyderis Stevenas Tyleris.
Eduardas Fedotovas ir Rūta Mackevičiūtė
Eduardas Fedotovas ir Rūta Mackevičiūtė / „Coocoomos“ nuotr.

„Esame puikiai sukomplektuota komanda. Vienas atsakingas už kūrybą, dizainą, o kitas – už finansus, strategiją ir prekinio ženklo plėtrą. Rūta gilinasi į mados tendencijas, o aš į drabužių verslo subtilybes, vartotojų poreikius. Jeigu menininkas per daug užsisvajoja, finansininkas greitai nuramina“, – portalui Žmonės.lt sakė E.Fedotovas.

Anot jo, pavadinimas „Coocoomos“ (http://www.coocoomos.com) išvertus iš lotynų kalbos reiškia padrąsinanti, taigi jų prekės ženklas – drąsus žingsnis pasakyti visuomenei, kad moteris, vilkinti sportinį kostiumą, gali atrodyti elegantiškai ir pakiliai. Juk treningas nebūtinai turi būti nutįsęs, apdribęs ir skirtas tik buitiniams namų darbams atlikti. „Coocoomos“ gaminiai yra kuriami iš lengvų, kokybiškų natūralių audinių, tokių kaip medvilnė, vilna, šilkas, kašmyras. Tokie audiniai, anot Eduardo, savaime asocijuojasi su elegancija, prabanga, lengvumu, švelnumu, judėjimo laisve. E.Fedotovas teigė, kad drabužius su kolege vadina elegantiškais treningais, kuriuos galima vilkėti ir namuose, ir biure.

Kaip nusprendėte imtis šios iniciatyvos?

Rūta: „Coocoomos“ idėja gimė prieš pusmetį. Ilgą laiką ieškojau iš natūralių audinių pagaminto elegantiško sportinio kostiumo, kuris tiktų ne tik namuose prie puodų suktis, bet ir išbėgti į parduotuvę arba su draugėmis išgerti kavos. Tačiau neradau nieko panašaus. Tuomet nusprendžiau pati jį pasisiūti. Laisvalaikiu konstravau ir siuvau drabužius, buvau baigusi drabužių siuvimo, konstravimo kursus. Esu sulaukusi ne vieno komplimento vilkėdama savo siūtą ir modeliuotą drabužį.

Nusipirkusi trikotažo ir vilnos ėmiausi darbo, rezultatą įvertino ir aplinkiniai, taip ir gimė abiems idėja siūti tokius sportinius kostiumus ne tik sau.

„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai
„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai

Apranga domėjausi nuo mažens, augau šeimoje, kurioje drabužius siuvo, mezgė ir mama, ir močiutė, todėl sukonstruoti drabužį ir suderinti audinius man nebuvo didelis iššūkis. Jau vaikystėje eidama į svečius puikiai žinojau, kaip noriu atrodyti. Mamą mano įnoriai vesdavo iš proto, nes nežengdavau iš namų nei kojos, jeigu man nepatikdavo, kaip atrodydavau. Dabar visada juokiamės iš tokio mano užsispyrimo.

Kas paskatino rinkai pasiūlyti būtent tokius gaminius?

Rūta: Buvome ne kartą skaitę ir girdėję daugybės moterų ir vyrų atsiliepimų, kaip moteris turi atrodyti namuose. Ar gali vilkėti „treningus“ namuose ir gatvėje? O kodėl gi ne? Kodėl moteriai nedera vilkėti „treningų“ namuose? Juk jie gali būti elegantiški, klasikinių, rafinuotų spalvų. Viskas priklauso nuo audinio, modelio, spalvos, subtilaus dizaino. Iš principo rinkoje tokios stilistikos laisvalaikio drabužių, kuriamų mūsų šalies kūrėjų, nebuvo.

„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai
„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai

Ką jūsų prekinis ženklas siūlo klientams?

Rūta: Tai laisvalaikio drabužiai skirti moteriai, merginai, kuri siekia visada atrodyti elegantiškai, subtiliai, bet išskirtinai. Kitaip mes žvelgiame ne tik į „treningus“, laisvalaikio aprangą, kurių kolekciją pristatėme, kitaip mes šį pavasarį pasiūlėme pažvelgti ir į aksesuarus, pasiūlėme natūralaus bambuko, rankų darbo akinius nuo saulės. Greitai galėsite rasti ir iš natūralios drobės pagamintų lygiapadžių batelių puikiai tinkančių ir pasivaikščiojimams mieste, ir prie jūros ar namuose. Renkamės tik natūralias medžiagas visiems savo gaminiams.

Ar tai buvo jūsų pirmas žingsnis šioje srityje?

Rūta: Taip, savo drabužių prekės ženklą pirmąsyk pristatėme plačiajai visuomenei. O svajonių iki tol buvo labai daug. Abu nuo seno svajojome kurti savo vardo drabužius, todėl ir sujungėmė savo jėgas ir idėjas. Pačią koncepciją išsirinkome greitai: kokybiška laisvalaikio apranga už vidutinę kainą.  

„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai
„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai

Kaip gimė pavadinimo idėja?

Rūta: Mąstydami apie pavadinimą daug dėmesio skyrėme mūsų prekės ženklo koncepcijai – natūralių audinių drabužiai, patogūs ir stilingi, tinkami bet kurioje gyvenimo situacijoje. Kadangi drabužiai daugiausia siuvami iš medvilnės (ang. cotton), tai pirmasis skiemuo  „co“ – įstrigo mintyse, vėliau pradėjome dėlioti, ką jis galėtų reikšti įvairiose kalbose ir aptikome lotynišką coo – padrąsinantis, mos lotynų kalba – mada. Taigi gimė „padrąsinanti mada“.

Kuo išskirtiniai jūsų gaminiai, kuo jie pasižymi ir kuo jie skiriasi nuo kitų, siūlomų rinkai?

Rūta: Mūsų gaminiai gaminami tik iš natūralių medžiagų: medvilnė, vilna, šilkas, medis, drobė. Visi mūsų gaminiai yra kuriami derinant keletą skirtingų audinių ir jų tekstūrų. Daug dėmesio skiriame pačiai drabužio konstrukcijai. Mūsų modeliai minimalistinio dizaino, tačiau labai funkcionalūs.

„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai
„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai

Kokiems klientams skirti jūsų gaminiai?

Rūta: Mūsų gaminiai skirti tiems, kurie vertina drabužio kokybę, kurie nori vilkėti natūralaus audinio drabužius, kuriems patinka atrodyti kasdieniškai, bet elegantiškai.

Geografiniu atžvilgiu, į ką yra orientuota jūsų produkcija?

Rūta: Mums įdomi yra visa Rytų ir Vakarų Europa. Mūsų klientas yra minimalizmo gerbėjas, kurio aprangoje akį traukia kokybiški audiniai, įdomios formos, išskirtiniai aksesuarai, viskas labai „paprasta, bet ne prasta“. Grožis slypi paprastume, subtilume, bet ne provokuojančiose detalėse.

Gal teko dalyvauti kokiuose konkursuose, o gal tiesiog reklama apie jus sklinda iš lūpų į lūpas? Kokių atsiliepimų sulaukiate iš savo pirkėjų? Kokie ateities planai?

Rūta: Manau, geriausia reklama yra „iš lūpų į lūpas“, taigi kalba mūsų klientai. Sąmoningai dirbame tyliai ir ramiai, nes norisi, kad būtų įvertinti mūsų darbai. Juk nėra taip svarbu, kas sukūrė šiuos drabužius, svarbu, kad jie patiktų žmonėms. Ir pats geriausias įvertinimas, kai skambina, rašo klientai, dėkoja arba tiesiog perka mažesnį arba didesnį dydį patikusio drabužio ir prašo jį padidinti, sumažinti, nes labai jo nori. Tai yra pats geriausias įvertinimas ir paskatinimas dirbti toliau.

„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai
„Coocoomos“ nuotr./„Coocoomos“ prekinio ženklo gaminiai

Iš ko semiatės įkvėpimo?

Rūta: Pirmoji kolekcija gimė prie mūsų mylimos Baltijos jūros: pilkšva, niūri, kartais grėsminga, tačiau tokia miela ir traukianti sugrįžti. Jūra visada buvo ir yra energijos šaltinis. o ir patys drabužiai puikiai tinka dėvėti atostogų metu.

Antroji kolekcija gimė jau esant už Lietuvos ribų, keliaujant ir žavintis senąja Europa, jos architektūrinėmis grožybėmis, taip atsirado daugiau rusvos spalvos, tačiau vandens stichija ir čia suvaidino savo vaidmenį įnešė melsvų, rusvų, pastelinių atspalvių.

„Coocoomos“ nuotr./Eduardas Fedotovas ir Rūta Mackevičiūtė
„Coocoomos“ nuotr./Eduardas Fedotovas ir Rūta Mackevičiūtė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius