Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Modelis, krepšininko žmona Laura Juozaitytė pristatė miesto stileivoms skirtą A.P. rudens kolekciją

Modelis Laura Juozaitytė-Janavičienė pristatė naujausią prekės ženklo A.P. rudens kolekciją. Modelio karjera užsienyje besidžiaugianti moteris puikiai atitiko A.P. komandos lūkesčius. „Lauros ryškios, žalios akys ir veido bruožai labai tiko mūsų kolekcijai. Laura kiekvienam drabužiui suteikė gyvybės – nuotraukose tai atrodo puikiai“, – rezultatu džiaugėsi prekės ženklo atstovė Aida Povilaitytė.
Laura Juozaitytė-Janavičienė
Laura Juozaitytė-Janavičienė / Linos Kasper nuotr.
Temos: 2 Modelis Mada

„Fotosesija vyko Kauno centre. Ne veltui pasirinkome urbanistinį foną – mūsų suknelės skirtos miesto stileivoms“, – rezultatu džiaugėsi Aida.

Šį kartą A.P. rudens kolekcijos karalienė – dirbtinė zomša. Iš įvairių spalvų šios medžiagos pasiūtos suknelės nepaliks abejingų ir puikiai tiks šaltesniam sezonui.

„Nepamiršome ir savo mėgstamo neopreno. Didelio populiarumo praėjusį sezoną sulaukę paltai ir švarkeliai grįžta atsinaujinę. Kolekcijos spalvos tokios kaip rusvai žalsva, cinamono, sodriai mėlyna diktuoja rudeninę nuotaiką. Ją pagyvina raudona – sodri, kupina elegancijos“, – pasakoja Aida Povilaitytė.

Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė
Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė

„Nemeluosiu, nesu lietuviškos mados gerbėja. Drabužiai dažnai būna per brangūs, yra tik keli, kurių kainos man yra priimtinos. Mieliau nusiperku vardinio prekinio ženklo rūbą už tokią pat kainą“, – sako L.Juozaitytė-Janavičienė.

Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė
Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė

Krepšininko Žygimanto Janavičiaus žmona džiaugiasi, kad A.P. kuriamų drabužių kainos atitinka realybę – įsigyti sau suknelę ar kitą patikusį rūbą gali tiek jauna panelė, tiek gerai uždirbanti moteris. Keliems verslams vadovaujanti Laura džiaugiasi, kada ją pastebi ir Lietuvos kūrėjai. Reklamuoti savo šalyje gimusi prekinį ženklą yra visada malonu.

Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė
Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė

„Pirmą kartą A.P. suknelę pamačiau vilkint mano draugę. Man iškart patiko modelis, medžiaga, stilius. Labai apsidžiaugiau sulaukusi kvietimo demonstruoti rudens kolekciją. A.P. suknelės universalios, priderinus prabangesnius batelius puikiai tiktų ir į vestuves, vakarėlį, o dienos metu ir į darbą. Pati taip pat neatsispyriau itin patogiam bluzonui ir juodai, prie visko puikiai derančiai suknelei“, – šypsosi modelis.

Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė
Linos Kasper nuotr./Laura Juozaitytė-Janavičienė

Sparčiai populiarėjantis A.P. prekinis ženklas jau atrado vietą lietuviškai madai neabejingos miestietės širdyje. Originali, bet žavinti paprastumu, tinkama tiek vakarui mieste, tiek šventei – įsigyta suknelė neliks kabėti spintoje. Prekinis ženklas nepamiršta ir pasaulinių mados tendencijų. Suknelės – apnuogintais pečiais, puoštos raukiniais, siluetai laisvi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius