Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Naujo ženklo modeliu tapusi Viktorija Siegel: „Pirkdama drabužius pasitariu ir su Danieliumi“

Lietuviškos mados pasaulyje – naujiena. Pasaulį išvydo laisvalaikiui skirtas prekinis žeklas BLIU. Jo įkūrėja – madai neabejinga 25 metų Monika Bliujūtė. Mergina, kurios drabužinėje visada atsirasdavo vietos neįpareigojančiai aprangai, sumanė pati pasigaminti sau kelis drabužius. Naujausius aprangos modelius pristato verslininko Danieliaus Bunkaus mylimoji Viktorija Siegel.
Viktorija Siegel
Viktorija Siegel / Eivydo Timinsko nuotr.

Kai Monika pasirodydavo tarp draugų su savo sukurta palaidinė, namo tekdavo grįžti... be jos! „Visi klausdavo, kur pirkau tokį išskirtinį džemperį. Kai pasakydavau, kad tai yra mano kūryba, atsirasdavo norinčių iš karto jį įsigyti. Tad yra buvę ir taip, jog namo grįžau su apatine palaidine“, – juokėsi mergina.

Iš pradžių į savo prekinį ženklą žiūrėjusi kaip į širdžiai mielą veiklą, dabar Monika vis daugiau laiko skiria jam. Mergina neslepia, jog kaukolės ženklas jai visada labai patiko.

„Mėgstu puoštis papuošalais, kurių akcentas yra kaukolės. Spintoje turiu ne vieną garsių dizainerių drabužį, kurie savo kūryboje taip pat naudoja kaukolės ženklą“, – pasakoja prekinio ženklo BLIU įkūrėja, kurios planuose net patalynė su kaukolėmis, suknelės, sportiniai kostiumai.

Eivydo Timinsko nuotr./Viktorija Siegel
Eivydo Timinsko nuotr./Viktorija Siegel

„Tik nevadinkite manęs dizainere. Aš pati nieko nekuriu, aš tiesiog gaminu tai, kas man patinka. Aš sugalvoju kaukolės idėją, o ją įgyvendina grafikos dizaineriai. Kai kurios kaukolės yra pirktinės – susimokėjus pinigus galima jas spausdinti ant drabužių. Prekinio ženklo vystymas – labai įdomus dalykas. Kiekvieną kartą sužinai įvairiausių naujienų. Man patinka dirbti drabužių versle, papuošti kitus. Draugai nuolat skatino imtis šios veiklos ir, panašu, kad kol kas man sekasi“, – džiaugiasi Monika.

Naujausius jos modelius pristato verslininko Danieliaus Bunkaus mylimoji Viktorija Siegel. Merginos makiažu fotosesijoje pasirūpino grožio studijos „Studio LB“ vizažistė Lina Basovienė. V.Siegel vis dažniau sulaukia pasiūlymų pristatyti vieną ar kitą gaminį. Tiesa, ne visada sutinka.

„Kai to paprašė mano draugė Monika, negalėjau atsisakyti. Turiu įsigijusi kelis jos prekinio ženklo drabužius. Žinau, kad jie yra kokybiški, todėl drąsiai rekomenduoju kitoms merginoms. Nemėgstu reklamuoti dalykų, kai nežinau, ar jie yra verti pinigų“, – sako Viktorija.

Eivydo Timinsko nuotr./Viktorija Siegel
Eivydo Timinsko nuotr./Viktorija Siegel

V.Siegel gyvenime nėra ištikima vienam stiliui. Merginos spintoje vietos randa tiek klasikinio, sportinio stiliaus apranga ar seksualūs, vakarėliams skirti drabužiai. Viktorija stengiasi derinti drabužius prie dienotvarkės ar vietų, kuriose teks lankytis. Kartais aprangą padiktuoja dienos nuotaika.

„Aktyviai dienai renkuosi kedus, džinsus, laisvą palaidinę. Renkantis drabužį man labai svarbu jaustis patogiai, stilingai ir gražiai. Todėl mane ir sužavėjo Monikos Bliujūtės kurti drabužiai, kuriuos gali suderinti su skirtingais aprangos stiliais“, – pasakoja V.Siegel.

Eivydo Timinsko nuotr./Viktorija Siegel
Eivydo Timinsko nuotr./Viktorija Siegel

Pažįstantys V.Siegel žino, kad mergina itin vertina kokybę. Dėl šios priežasties Viktorija mieliau įsigis vieną porą brangių batų, nei tris pigias.

„Esu gana taupi. Būna ir taip, kad nieko neperku – taupau norimam daiktui. Neperku daiktų, kurie vėliau kabo spintoje. Nesuprantu merginų, kurios veltui švaisto pinigus nereikalingiems daiktams. Todėl mano spintoje visi daiktai yra dėvimi. Beje, pirkdama drabužius mielai pasitariu ir su Danieliumi. Noriu atrodyti jam graži, todėl mylimojo nuomonė man yra labai svarbi“, – šypsosi gražuolė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius