Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pirmoje rudeninėje „Mados infekcijoje“ – elegancija ir eksperimentai

Renata Mikailionytė ir Sandra Straukaitė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / R.Milaikionytė (kairėje) ir S.Straukaitė prie „Mados infekcijos“ simbolio
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šiemet pirmą kartą rudenį įvyksiančiame festivalyje „Mados infekcija“ lapkričio 11–12 dienomis Šiuolaikinio meno centre bus pristatyta 16 kolekcijų. Jas žiūrovams pademonstruos dizaineriai iš Lietuvos, Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Danijos, Nyderlandų, Latvijos ir Estijos.

Šiemet dvyliktasis festivalis „Mados infekcija“ pirmą kartą vyksta du kartus – ne tik pavasarį, bet ir rudenį. Dvi dienas truksiantis festivalis bus išskirstytas pagal dvi linijas: pirmą festivalio dieną bus pristatytos konceptualios, eksperimentinės kolekcijos, o antrąją karaliaus elegantiška mada. Pasak festivalio organizatorių, toks dizainerių išskirstymas pagal linijas padės žiūrovams lengviau apsispręsti, jei jis svarsto, kuriai dienai pirkti bilietą.

„Su baime rengėme festivalį, nes nežinojome, kaip viskas pavyks. Noriu pasidžiaugti labai stipria rudenine programa. Ją suskirstėme pagal dienas: pirmoji bus skirta mados eksperimentams, antra – elegantiška, gracinga. Anksčiau žmonės matydavo mišrainę. Bus ką pamatyti ir tiems, kas labiau mėgsta avangardą, ir tiems, kas mėgsta klasiką pagal „Mados infekcijos“ supratimą“, – kalbėjo viena iš festivalio sumanytojų Sandra Straukaitė.

Moterys – moterims

Dauguma festivalio kolekcijų bus skirta moterims. Simboliška tai, kad Lietuvai atstovauja vien dizainerės moterys: „LT identity“ prekės ženklo kūrėjos Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė, Sandra Straukaitė, Milda Čergelytė, Gabrielė Januškevičiūtė, Lina Gudanavičiūtė, Laura Dailidėnienė, Jurgita Januškevičiūtė,  Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė, Lilija Larionova, Eglė Žiemytė (prekės ženklas „D.EFECT“).

Lietuvių dizainerės festivalyje žada staigmenų. Štai „LT identity“ atstovaujanti I.Ševiakovaitė teigia, kad savo naujoje kolekcijoje, skirtoje moterims ir vyrams, pademonstruos kitokį lietuvių identitetą: „neryškų, ne rūtas, ir ne mėtas“ (ankstesnėse dizainerių kolekcijose dominavo ryškios spalvos ir augaliniai motyvai – aut.past.). 

J.Januškevičiūtei naujus drabužių modelius padės pristatyti stilistai Kęstas Rimdžius ir Agnė Gilytė. „Ar jums būna taip, kad jus neša ant sparnų? Ar žinote, kas jus neša ant tų sparnų?“ – klausė kolekciją „Sparnuotės“ pristatysianti kūrėja.

Su forma ir konstrukcija mėgstanti eksperimentuoti L.Larionova festivalyje pademonstruos kolekciją „Proforma“, o E.Žiemytė pristatys drabužius, kuriuos mielai vilkėtų „balta varna“ – nepritapėlis, knygas skaityti mėgstantis ir savitą gyvenimo būdą propaguojantis žmogus.

Pristatys juvelyrikos parodą

Vienas svarbiausių festivalio svečių iš užsienio – Prancūzijos aukštosios mados pradininkas, šioje šalyje savo vardo namus turintis ir ten kuriantis, iš Gruzijos kilęs dizaineris Iraklis Nasidze'as. Festivalyje taip pat viešės „Mareunrol's“ prekės ženklo „Ready to fish_“ kūrėjos Ilja Visser iš Nyderlandų, Didžiosios Britanijos duetas „Cunnington & Sanderson“ bei vokietis Patrick Mohr. Į festivalio programą įtraukta ir estų juvelyro Tanel Veenre, kurią festivalio lankytojai galės išvysti galerijoje „AV17“.

Spaudos konferencijos metu buvo pristatytas sudaiktintas „Mados infekcijos“ festivalio simbolis – iš daugybės spalvotų siuvimo adatėlių sudėliota kaukolė (jų sunaudota daugiau nei 2 tūkst.) ir didelės žirklės.

Bilietai į festivalį kainuos 40-100 lt, VIP bilietai pirmoje eilėje – 200 Lt.

Papildomi nemokami festivalio renginiai:

Modelių atranka „Infekcijos kastingas“
Spalio 26 d. 16 val. prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, I a. 

„Grožio infekcija“
Spalio 27 d. 16 – 20 val. prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, I a. 

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt