Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

50-ojo „Burbuliatoriaus“ dalyvių Vilniuje lietus neišgąsdino

Viešųjų erdvių gaivinimo iniciatyva „Burbuliatorius“ pirmadienį Vilniuje atšventė simbolinę sukaktį: pūsti muilo burbulus miestiečius pakvietė 50-ąjį kartą. Didžiausių entuziastų neišgąsdino net Vilnių nuplovęs lietus.
Julius Narkūnas ir Jekaterina Lavrinec
Julius Narkūnas ir Jekaterina Lavrinec / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Burbuliatoriaus“ akcijos idėja paprasta – kas antrą pirmadienį skirtingų Lietuvos miestų aikštėse, parkuose ar skveruose gyventojai kviečiami drauge pūsti muilo burbulus. Pirmadienį „Burbuliatorius“ pasinerti į šią iš pirmo žvilgsnio visai vaikišką atrakciją pakvietė jau 50-ąjį kartą. 

Tiesa, simbolinei akcijai koją Vilniuje bandė pakišti lietus – apie artėjančią liūtį dangus signalizavo dar prieš „Burbuliatoriaus“ startą, o likus pusvalandžiui iki renginio dangus tarytum prakiuro.

Tačiau patys drąsiausi permainingo oro neišsigando: dangui prasigiedrijus suskubo į Lukiškių aikštę – su šypsenomis veiduose čia pūtė muilo burbulus.

„Burbuliatoriui“ – penkeri

Vienas iš „Burbuliatoriaus“ organizatorių Julius Narkūnas Žmonės.lt pasakojo, kad akcija pirmąkart įgyvendinta 2009-ųjų birželio 15-ąją. Jos autorė – miesto antropologė Jekaterina Lavrinec. 

Idėja surengti pirmąjį „Burbuliatorių“ J.Lavrinec kilo drauge su J.Narkūnu besivaikštant po Vilnių. „Galvodami apie tokias nepelnytai apleistas miesto vietas kaip Lukiškių aikštė svarstėme, kas jas galėtų pagyvinti. Norėjome tai padaryti kuo paprasčiau. Anksčiau kartais su savimi nešiodavomės muilo burbulų buteliukus ir juos pūsdavome – matėme, kiek žvilgsnių tai pritraukia, kaip pakelia nuotaiką. Paprasčiausias muilo burbulas praeiviams sukelia šypseną“, – pasakoja J.Narkūnas. 

Jis prisimena, kaip atrodė „Burbuliatoriaus“ startas – jau tada žmonės apie akciją sužinojo per socialinius tinklus, entuziastingiausi nutarė prisijungti. „Jau tada „Facebook“ buvo populiari platforma. Tada mums reikėjo savo idėją perteikti į žmonių vaizduotę. Tie, kas suprato, ką norime padaryti, atėjo. Po pirmo renginio viskas tiesiog „sprogo“ – žmonės iškart ėmė domėtis, kada bus kitas kartas. Renginį fotografavo beveik tiek pat žmonių, kiek jame ir dalyvavo, o jiems publikavus nuotraukas socialiniuose tinkluose žinia greitai pasklido“, – pasakoja J.Narkūnas. 

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Burbuliatoriaus“ akcijos akimirka
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Burbuliatoriaus“ akcijos akimirka

Vos po pirmosios „Burbuliatoriaus“ akcijos analogiška surengta Klaipėdoje ir Kaune, netrukus prisidėjo ir kiti Lietuvos miestai. Iš viso „Burbuliatorius“ rengiamas 12-oje skirtingų vietų. 

Be to, akcija žinoma ir užsienyje: „Pirmiausia „Burbuliatorių“ surengė Londono lietuviai – akcija tapo lietuvių bendruomenės pretekstu susitikti vasarą. Nieko įpareigojančio, tačiau labai dėkinga mūsų charakteriui: leisdamas burbulus gali atsargiai ir po truputį susipažinti su naujais žmonėmis, išvengti formalumų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius