-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aktorė Severija Janušauskaitė naujoje „Kūtvėla“ kolekcijoje įkūnijo kerėtoją

Ryškioms miesto asmenybėms skirto aprangos ženklo „Kūtvėla“ naujausioje fotosesijoje, pristatančioje šaltajam sezonui sukurtą kolekciją „Bawitching“, aktorei Severijai Janušauskaitei teko mistiškas, moters kerėtojos vaidmuo.
Severija Janušauskaitė
Severija Janušauskaitė / Redos Mickevičiūtės nuotr.

„Kūtvėlos“ kūrėjai Ilmai Cikanaitei, pasiūlius dalyvauti „Bewitching“ fotosesijoje, išsipildė dvi  mano svajonės. Pirma gimė dar tada, kai maža laksčiau basomis tarp paslaptingų miškų, rūke, tarp rasos ir samanų, pasiklydus tarp nuostabių ir šiurpių pasakų. Tada, kai kas paklausdavo, kuo noriu tapti užaugusi, sakydavau, jog bent trumpam padirbėčiau laume. Drabužių spalvos gražino mane ten, kur gamtos pastelėje gimė mano pirmieji kerai“, – dalijosi įspūdžiais aktyviai Maskvoje besifilmuojanti aktorė  Severija Janušauskaitė.

Anot jos, antra svajonė atsirado jau suaugus – suvaidinti raganą, fėją, laumę. „Visad jaučiau, kad tai mano vaidmuo, gerąja prasme – įtraukiantis, tylus, nenuspėjamas, sustingęs kino kadre, kuriame (būtinai!) juodi medžiai už lango ir seno dvaro erdvės. Fotosesijos metu aiškiai prisiminiau, kad reikia išlaikyti gamtos duotus moteriškus kerus, išsaugoti juos, išmintingai jais naudotis“, – sakė aktorė.

„Šventiniam ir šaltajam sezonui skirta kolekcija „Bawitching“ – įkvėpta perskaičius knygą „Bėgančios su vilkais“. Ji skirta moteriai, kuri tiki savo instinktais. Miesto moteriai, kuri pilna vidinės energijos kurti ir veikti bei sugeba kerėti, tiek savo išvaizda, tiek akies žvilgsniu. Tarsi XXI amžiaus ragana“, – atskleidžia „Kūtvėlos“ kūrėja Ilma Cikanaitė.

Redos Mickevičiūtės nuotr./Severija Janušauskaitė
Redos Mickevičiūtės nuotr./Severija Janušauskaitė

Šią idėją įgyvendinti ėmėsi mados fotografė Reda Mickevičiūtė. Fotosesijos metu ji stengėsi užfiksuoti moterį kerėtoją. „Tam specialiai pasirinkau mistišką Verkių dvarą, neryškias spalvas, netradicinius rakursus. Itin gera buvo dirbti su nestandartiškos išvaizdos modeliais, nes jie, kaip ir patys rūmai, atrodo, gali perteikti savo vidinę istoriją bei kolekcijos nuotaiką“, – teigia Reda Mickevičiūtė.

Prie „Bewitching“ idėjos įgyvendinimo prisijungusi vizažo meistrė Ugnė Ežerinskaitė („Ugne Make Up Artist“) sako, kad fotosesijose į vieną derančią visumą dažniausiai siekia apjungti keletą aspektų – kūrėjo sumanymą, aplinką ir naujausias makiažo tendencijas. Kadangi kolekcija „Bewitching“ ir prekės ženklas „Kūtvėla“ kelia asociacijas su šiuolaikine moterimi-stipria, jaunatviška, veržlia ir turinčia nenusakomo paslaptingo raganiškumo, tai šį dramatiškumą ji nusprendė perteikti per spalvą. „Buvo savaip interpretuotas „smokey eyes“ makiažas, kuriam pasirinkta gili burgundo spalva. Lyg netvarkinga, pasidraikiusių plaukų šukuosena taip pat aliuzija į raganiškumą“, – sakė Ugnė Ežerinskaitė.

Redos Mickevičiūtės nuotr./Severija Janušauskaitė
Redos Mickevičiūtės nuotr./Severija Janušauskaitė

Šaltajam sezonui skirta kolekcija „Bewitching“ jau skleidžia kerus Vilniaus butikuose („Moustache butique“, „Decolte“) ir jau nuo kitos savaitės – www.kutvela.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius