„Geriausia mano kelionė“: Erikai Santos važiuojant iš Portugalijos į Lietuvą atšvęsti sūnaus gimtadienio nesutrukdė net avarija

Portalas Žmonės.lt pristato naują rubriką „Geriausia mano kelionė“, kurioje žinomi žmonės dalinsis prisiminimais apie smagiausias savo keliones. Tikimės, kad jų įspūdžiai ir patarimai jums pravers planuojant savo atostogas ar keliones. Štai Amerikos lietuvė, daugiavaikė motina Erika Santos tikina, kad geriausia jos kelionė įvyko tada, kai ji kartu su trimis vaikais automobiliu keliavo iš Portugalijos į Lietuvą.
Kelionės akimirka
Kelionės akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

Kartu su trimis vaikais – dvynukais ir Deimonu – iš Portugalijos į Lietuvą E.Santos automobiliu keliavo prieš ketverius metus. „Mums, pripratusiems tolimesnį nei 400 km atstumą įveikti lėktuvu, važiuoti automobiliu tokį tolimą kelią buvo fantastiškas nuotykis“, – su Žmonės.lt prisiminimais dalinasi E.Santos.

Nuo Portugalijos iki Lietuvos E.Santos automobiliu nukeliavo per bene tris dienas, naktis leisdavo viešbučiuose.

Iš viso šios kelionės metu E.Santos su vaikais pravažiavo keturias šalis: Ispaniją, Prancūziją, Vokietiją ir Lenkiją. Įdomesnėse vietose sustodavo – Paryžiuje, pavyzdžiui, lankėsi atrakcionų parke, kur praleido visą dieną, kitur sustodavo pasivaikščioti po parkus, pasigrožėti gamta.

„Buvo vasara, todėl beveik visą kelią važiavome nuleistu automobilio stogu. Valgydavome pusryčius ant žolytės, lakstydavome po rugių laukus“, – prisimena ji.

Asmeninio albumo nuotr./Kelionės akimirka

Pateko į avariją

Tiesa, kelionės metu neapsieita be nesklandumų: Vokietijoje ji pateko į avariją. „Tądien buvo Deimano gimtadienis. Į mano automobilio dešinį šoną, kai lenkiau kitą automobilį, įvažiavo vokietis. Visi liko sveiki, tik ne automobilis...“ – pasakoja E.Santos.

Tačiau nemalonus incidentas nesugadino šeimynos nuotaikos: „Kol laukėme policijos, užbėgome į šalia buvusią parduotuvę – nupirkom tortą, vaikišką šampaną. Stovėjimo aikštelėje mano vaiką gimtadienio proga garbingai pasveikino atvykę policijos pareigūnai ir prisijungė prie šventės.“

E.Santos tikina, kad dar dabar gera prisiminti šią kelionę: „Vaikams tokia ekstremali kelionė paliko begalę įspūdžių, o man tai prilygo pabėgimui į paauglystę – tada lankiau turistų būrelį ir drauge keliaudavome be patogumų. Nuostabus nuotykis!“