Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Humoristas Vitalijus Cololo išmatavo dainininkės Oksanos Pikul apsipirkimo aistros indeksą

Praėjusį šeštadienį prekybos ir pramogų centre „OZAS“ vykusio pirkinių maratono metu laidų vedėjas Jogaila Morkūnas, humoristas Vitalijus Cololo, aktorius Gytis Šapranauskas, stilistas Mantas Petruškevičius, verslininkė Rasa Arlauskienė, televizijos laidų vedėja Aistė Paškevičiūtė, dainininkės Oksana Pikul, Ieva Stasiulevičiūtė, Skaistė Steikūnaitė demonstravo savo apsipirkimo įgūdžius.
Vitalijus Cololo ir Oksana Pikul
Vitalijus Cololo ir Oksana Pikul / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 „Ozas“

Jiems teko sudėtinga užduotis – garsūs Lietuvos vyrai turėjo per dvi valandas parinkti drabužius dailiosios lyties atstovėms, o merginos – stilingai aprengti vyrus.

„Pirkinių maratonas – tai ne eilinis išpardavimas ar tiesiog akcija, o tikra pirkėjų šventė, kurios metu vilniečių ir miesto svečių be pašėlusių nuolaidų parduotuvėse laukė Lietuvos žvaigždžių šou „Vyrai prieš moteris“. Dažniausiai sakoma, kad aistringiausios pirkėjos yra moterys. Tačiau humoristas Vitalijus Cololo įrodė, kad tai netiesa“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

Stilistas Mantas Petruškevičius pripažino, kad pirmą kartą savo gyvenime prekybos centre praleido tiek daug  laiko. „Pirkinių maratonas paliko malonų įspūdį.  Pirmiausia įsitikinau, kad Lietuvos parduotuvėse yra daug stilingų ir kokybiškų drabužių, avalynės ir įvairių malonių smulkmenų. Iš parduotuvių norėčiau išskirti „Peek & Cloppenburg”, „Salamander” , „Douglas”. Buvau maloniai nustebęs, kiek žmonių susirinko į pirkinių maratoną”, – sako M.Petruškevičius. 

Kartu su verslininke Rasa Arlauskiene prekybos ir pramogų centre „OZAS“ jis praleido daugiau nei 6 valandas. Garsus stilistas R.Arlauskienei parinko apatinio trikotažo parduotuvėje „La Senza“ pižamą ir vilnones kojines, padėjo išsirinkti megztuką parduotuvėje „Monton“ bei „Crocs“ batus. Rasa Arlauskienė M.Petruškevičiui rekomendavo, kokią kosmetiką įsigyti, išrinko odines pirštines parduotuvėje  „Wittchen“ bei prabangų laikrodį. Be to, „Mados reido“ vedėjo pirkinių krepšyje atsidūrė „Salamander“ batai bei „Monton“ megztinis.

„Pirkinių maratone buvau pakerėtas tos neįtikėtinos masės žmonių, kurie norėjo pirkti. Antra nustebino tai, kad šiame išpardavime buvo realios nuolaidos ir galima buvo rasti nežmoniškai gerus daiktus už padorią kainą“, – sakė renginių organizatorius ir televizijos laidų vedėjas Jogaila Morkūnas. Iš pirkinių maratono jis grįžo su puikiu žieminiu vilnos kostiumu, kurį įsigijo parduotuvėje „Peek & Cloppenburg”,  „Crocs” batais (dovanos krikšto vaikams), „Deichmann“ avalyne bei šampanu iš parduotuvės „Prisma“.

Šopingas iš tikrųjų – didelis ir varginantis darbas, tačiau, kai namuose pasižiūri į pirkinius, jis tampa tikru malonumu“, – po pirkinių maratono sakė Aistė Paškevičiūtė. Jos krepšyje atsidūrė Lietuvoje pagamintas šalikas iš „Skinijos“, megztukas „Monton“ bei įvairūs šilti drabužiai žiemai iš „United colors of Benetton“ bei „Sisley“.

Dainininkė ir televizijos laidų Ieva Stasiulevičiūtė savo kolegai Gyčiui Šapranauskui parinko parduotuvėje „Jack & Jones” marškinėlius,  megztinį bei apykaklę. Kartu jie įsigijo sportinius batus parduotuvėje „Deichmann“. „Puikus pirkinių maratonas, nekantriai laukiu kito. Apsipirkau nuo galvos iki kojų, įsigijau gerą kosmetiką, apatinį trikotažą „La Senza“ bei Gyčio rekomenduotą megztuką iš „United Colors of Benetton“. Didžiulės nuolaidos paliko įspūdį“, – sako I. Stasiulevičiūtė.

Humoristas Vitalijus Cololo išmatavo dainininkės Oksanos Pikul apsipirkimo aistros indeksą – „1000 litų per pusvalandį“.   Būtent tiek, jo nuomone, Oksana išleidžia prekybos centre per 30 minučių.   „Labiausiai noriu „stringų!“ – prieš pirkinių maratoną sakė V.Cololo. Tuo tarpu O.Pikul pažadėjo išrinkti jam pačias gražiausias kelnaites, todėl pirmiausia abu pirkinių maratono dalyviai pasuko į apatinio trikotažo „La Senza“ parduotuvę. V.Cololo pasidalino patirtimi, kaip išrinkti moteriai apatinį trikotažą: „Pridedi ranką moteriai ant krūtinės, išmatuoji ir tada, laikydamas ranką stabilioje padėtyje, bėgi ieškoti tinkamo dydžio.“

Oksana Pikul pripažino, kad buvo nepaprastai malonu  apsipirkti Lietuvoje. Parduotuvėje „Prisma“ ji įsigijo visą eilę lietuviškų maisto produktų, kuriuos veš į Ankarą savo draugui, krepšininkui Simui Jasaičiui.  Kiti Oksanos Pikul pirkiniai – džinsai iš „Peek & Cloppenburg”, kosmetika iš „Douglas“, „Deichmann“ avalynė bei megztukas „Monton“ mamai.  Jos partneris Vitalijus Cololo namo grįžo nešinas net 5 maišais. „Vitalijus – aistringas „šopoholikas“.  Apsipirko kaip reikiant – nuo galvos iki kojų. Ypač patiko žieminiai batai, kuriuos jis įsigijo „Crocs“ parduotuvėje“, – sakė Oksana Pikul.

Lapkričio 11–13  dienomis „Ozo“  pirkinių maratone dalyvavo apie du šimtus parduotuvių, kurios pirkėjams pristatė net 5 tūkstančius pasaulinio garso prekės ženklų bei  daugybę prekių su nuolaidomis 20, 30, 40, 50, 60 ir net 70 procentų.  Pašėlusios nuolaidos galiojo drabužių, avalynės, buitinės technikos, juvelyrinių dirbinių, dovanų, aksesuarų, žaislų ir kitose pramoninių prekių parduotuvėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius