Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karštą dieną Oksana Pikul-Jasaitienė pasidalijo pikantiška nuotrauka iš „Olialia“ laikų

Niekam ne paslaptis, kad grupės „Naujos pupytės“ lyderė Oksana Pikul-Jasaitienė kadais buvo viena iš seksualiųjų „Olialia“ mergaičių.
Oksana Pikul-Jasaitienė „Olialia“ reklamoje
Oksana Pikul-Jasaitienė „Olialia“ reklamoje / Asmeninio albumo nuotr.

Šis karštas prekės ženklas buvo toks populiarus, kad su ilgakojų šviesiaplaukių merginų atvaizdais kurti ne tik seksualieji kalendoriai, bet ir gamintos įvairios „Olialia“ ženklo maisto prekės – bulvių traškučiai, gėrimai, ledai...

Karštą pirmadienio rytą O.Pikul-Jasaitienė pasidalijo nuotrauka, kurioje ji reklamuoja „Olialia“ prekės ženklo ledus. Kailinė kepurė, plati šypsena, ryškiai raudona liemenėlė: ne tik vyrų, bet ir moterų žvilgsniai prieš keletą metų krypo tokios reklamos link.

„Radau seną, bet mielą reklamą. Karštai vasaros dienai“, – po ja šypsodamasi parašė Oksana.

Jos gerbėjai su nostalgija atsiminė tokius ledus, gyrė, kad jie buvo gardūs, o štai kiti negailėjo paspaudimų „patinka“ po viliojančia reklama.

Žmonės.lt primena, kad „Olialia“ prekės ženklas iš prekybos dingo 2011-ųjų rudenį. Tuomet „Olialia“ atstovai teigė, jog viskas turi pradžią ir pabaigą, todėl pasitraukti jie nusprendę tuomet, kai prekės ženklas buvo dar labai populiarus, o ne visiškai išsisėmęs.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Oksana Pikul
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Oksana Pikul

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius