-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaunietė tapo nauju „Giorgio Armani“ reklamos veidu

Įžymūs dizaineriai jau pradėjo ruošti rudens/žiemos kolekcijas. Giorgio Armani mados namai savo naujausiajai kolekcijai pasirinko lietuvės Editos Vilkevičiūtės veidą.
19 vieta – lietuvė Edita Vilkevičiūtė
E.Vilkevičiūtė atliko pagrindinį vaidmenį garsiojo dizainerio filme. / style.com nuotr.

Jau pasirodė pirmoji Giorgio Armani kolekcijos reklama, kurioje pozuoja iš Kauno kilusi dvidešimt vienerių metų E. Vilkevičiūtė. Šią reklamą sukūrė garsių fotografų duetas „Mert & Marcus”.

E.Vilkevičiūtė – viena iš daugiausiai pasiekusių Lietuvos modelių. Savo karjerą pradėjusi Lietuvoje, ji pasirašė kontraktą su modelių viena Ispanijos agentūra. Netrukus mergina tapo „Versace“ kvepalų reklaminiu veidu (tai laikoma didžiausiu lietuvių modelių pasiekimu). Vėliau pasipylė kontraktai su tokiomis įžymiomis firmomis kaip „Louis Vuitton“, „Balenciaga“, „Just Cavalli“, „Miu Miu“, „Dior“, „Calvin Klein”, “Chanel” ir kitais garsiais madų namais.

E.Vilkevičiūtė taip pat pozavo Japonijos, Prancūzijos, Australijos, Vokietijos, Graikijos, Rusijos žurnalo „Vogue“ viršeliams. 2009 metais kaunietė sukėlė sąmyšį žurnalui „Interviu“ pozuodama visiškai nuoga šalia viso pasaulio mergaičių numylėtinio, filmo „Mokyklos miuziklas“ žvaigždės Zaco Efrono.

Minėtą Giorgio Armani kolekcijos reklamą galite išvysti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius