Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kristina Kaikarienė: „Vestuvių pasaulyje euras litą pakeitė vienas su vienu. Žiauru, bet taip yra“

Antradienio vakarą studijoje „Čiop Čiop“ rinkosi garsios vestuvių planuotojos ir renginių organizatorės. Vakaro metu buvo pristatytos naujausios vestuvių tendencijos – nuo šventės dekoro iki maisto ar gėrimų.
Kristina Kaikarienė
Kristina Kaikarienė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Vestuvių tendencijų pristatyme dalyvavusi vedybų planuoja Kristina Kaikarienė teigė, kad kiekvienais metais šventės tendencijos išlieka panašios, o renginio tema priklauso nuo jaunavedžių norų.

„Tie, kurie renkasi klasikinį stilių, natūralu, kad nori aukštų, prabangių ir dailių puokščių. Tie, kas nori vadinamojo „rustic“ (kaimiško) stiliaus, žaidžia su medžiu, lapais, uogomis. Stiliai yra įvairūs. Dažniausiai žmonės šventei renkasi temą arba spalvą. Labai būna gražu, kai visa šventė būna vieno stiliaus, nes nieko nėra baisiau, kai kaimišku stiliumi dekoruojama viena patalpos dalis, o kažkokie blizgučiai būna kitoje tos erdvės dalyje.

Vieni yra ekstremalaus sporto entuziastai, tuomet dekoruojame pagal jų asmenybę – naudojame banglentes ir pan. Negali pasakyti, kas dabar yra madinga, viskas priklauso nuo jaunavedžių“, – pasakojo K.Kaikarienė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Čiop Čiop vestuvių“ akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Čiop Čiop vestuvių“ akimirka

K.Kaikarienė pastebi, kad jaunavedžiai pradeda atsisakyti gardumynais nukloto stalo – nemato tam reikalo, o likusį maistą gaila išmesti. Prioritetu tampa maisto kokybė, o ne kiekis.

Kalbant apie maistą, madinga yra mažinti kiekius ir vis dažniau žmonės renkasi kokybišką, neriebų maistą. Jaunavedžiai pradeda mąstyti apie tai, kad gaila išmesti tuos maisto kilogramus į konteinerius. Be to, šventės sutrumpėjo. Jos trunka vieną vakarą, žmonės nori šventės, o ne pagėrimo dvi ar tris paras“, – teigė K.Kaikarienė.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Išteku.lt“ parodoje – naujausios vestuvių tendencijos ir žinomi veidai

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Čiop Čiop vestuvių“ akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Čiop Čiop vestuvių“ akimirka

Žodis „mada“ vestuvėse yra retas. K.Kaikarienė pasakojo, kad kiekvienas užsakovas yra unikalus ir šventę įsivaizduoja skirtingai, dažnai nesivaiko to meto tendencijų.

„Vestuvės prieš 100 metų ir dabar niekuo nesiskiria. Jų esmė, kai du žmonės vienas kitam pasako „taip“. Vestuvių negali būti be dviejų mylinčių žmonių. Visa kita reguliuoja laikas ir sezonas, ir patys jaunavedžiai. Viena jaunoji nori tulpių žiemą, kita – sniego vasarą, nes vyras jai pasimiršo žiemą. Patikėkit manimi, visas idėjas įgyvendiname. Nėra taip, kad kas nors vestuvėse privalo būti, o ko nors negalima daryti“, – sakė K.Kaikarienė.

Paklausta, ar kainos yra tokios pat pastovios, kaip ir vestuvių tradicijos, Kristina pripažino: „Deja.“

„Tendencijos yra panašios, bet yra vienas liūdnas dalykas. Tvirtai galiu pasakyti, kad šitame švenčių arba šou pasaulyje euras litą pakeitė santykiu vienas su vienu. Tikrai nesu patenkinta tuo ir nesu laiminga. Pernai vieniems klientams skaičiavome biudžetą prieš Naujuosius metus. Paskaičiavus pamatėme, kad ir praėjusį kartą, ir šį išėjo panašus biudžetas. Bet su kolege tada aiktelėjome, nes skaičiais biudžetais išėjo toks pats, tik esmė tame, kad tada buvo litai, o dabar eurai...

Šitoj vietoj yra žiauru, baisu, bet tiesiog taip yra. Matyt, įtakos tam turi milijonas dalykų. Jeigu transportas pabrango, vištos arba salotos neateis pačios į restoraną, dabar ją atveža brangiau ir pan. Nuvažiavus į didmeninę gėlių bazę matau, kad litais ji anksčiau kainavo 50 lietuviškų centų, dabar ji kainuoja 70 euro centų. Visada siūlau nuvažiuoti kartu, kad parodyčiau, kokios yra kainos ir apie ką aš kalbu. Tai yra baisu – kainos kosminės, bet antra vertus, tam ir yra šventės, kad mes ilgai taupom ir bandome pasiekti tą viziją, kurią mes matysim ant savo stalų“, – Žmonės.lt pasakojo K.Kaikarienė.

Jai antrino ir vestuvių planuotoja Liucina Rimgailė. „Jokio stebuklo ir naujienos nepasakysiu teigdama, kad kainos labai smarkiai išaugo. Galiu tą patvirtinti, kad nori nenori, reikia išleisti daug pinigų. Ir iš tikrųjų, jie leidžia. Jaunieji nori gražios ir unikalios šventės ir sau leidžia paišlaidauti. Iš pradžių gal sako, kad nori paprasčiau, bet galiausiai išeina taip, kad dar nori to ir ano, o biudžetas taip ir išsipučia“, – Žmonės.lt pasakojo L.Rimgailė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Liucina Rimgailė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Liucina Rimgailė

L.Rimgailė teigė, kad vestuvių tendencijos kasmet šiek tiek kinta, tačiau jas pritaikyti sunku: riboja ir aplinka, kurioje švenčiama, ir jaunųjų norai.

„Kiekvienais metais yra paskelbiama tų metų spalva. Yra tokių jaunųjų, kurie seka tą dalyką ir jie jas renkasi. Bent jau Lietuvoje, yra labai daug erdvių, švenčių vietų, kurios labai diktuoja spalvas. Kas iš to, kad šią vasarą populiari žydra ir rožinė spalvos, jei šventės vietoje interjeras yra raudonas. Jeigu pasirenki vietą, kuri yra labai charakteringa, o ne „švari“ neutralių spalvų, kurti yra sunkiau. Kitas klausimas yra gėlės. Dažnai jaunieji turi visišką laisvę pasakyti, kokie žiedai jiems nepatinka... Viskas priklauso nuo konteksto, aplinkos ir jaunųjų norų ir klausimas, ar visada verta atsižvelgti į madas“, – sakė ji.

Todėl visada yra atsižvelgiama į jaunųjų norus, o ne to meto madą ir stengiamasi pateikti kuo unikalesnius ir personalizuotus pasiūlymus.

„Be abejonės, tam tikros tendencijos yra. Jas diktuoja ir jaunieji. Kiekvienas pakartos, kad dabar viskas maksimaliai pritaikoma kiekvienai porai. Netgi maisto tiekėjai nerengia bendrų pasiūlymų, o paprašius jį parengti, iš karto kviečia jaunuosius pasikalbėti, kad galėtų meniu pritaikyti tik pagal jų, o ne kažkokius bendrus poreikius. Stengiamės dėl jaunųjų, kad jie gautų kiek įmanoma originalesnį variantą“, – Žmonės.lt pasakojo L.Rimgailė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Garsūs vestuvių ekspertai pataria būsimiems jaunavedžiams: kas madinga ir ko vengti?

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Liucina Rimgailė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Liucina Rimgailė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius