Modelio Jolantos Leonavičiūtės egzotiškos atostogos Meksikoje: toli nuo namų su gera bičiule

Modelis, realybės šou „Meilė ar pinigai?“ dalyvė Jolanta Leonavičiūtė vos prieš kelias dienas grįžo iš saulėtosios Meksikos, kur savaitę mėgavosi saule, istorinėmis vietomis ir puikia draugija.
Jolanta Leonavičiūtė
Jolanta Leonavičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

„Į kelionę išsiruošėme kartu su mano labai gera drauge Karolina Taraškevič, kuri Lietuvoje yra gerai žinoma vizažistė ir „Caroline.lt“ studijos savininkė. Mane visada traukė egzotiškos tolimos valstybės, o Meksika būtent tokia ir yra. Be to, mane labai žavi ispaniškai kalbančios tautos. Pati kaip tik mokausi šios kalbos, tad apsilankyti ten buvo šokia tokia praktika. Vietiniai beveik nekalba angliškai, todėl teko laužyti liežuvį ir panaudoti savo minimalias ispanų kalbos žinias bei bandyti susišnekėti“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Jolanta. Modelis juokėsi, kad būtent dėl kalbos kartais susidarė komiškos situacijos.

Moteris pasakojo, kad Meksikoje lankėsi pirmą kartą. Jas sužavėjo turtinga šios šalies kultūra. Meksika taip pat gali pasigirti nuostabia gamta, senųjų civilizacijų pėdsakais. „Kadangi neturėjome daug laiko, o tik savaitę, tai stengiamės laiką išnaudoti kaip galima maksimaliau. Kas rytą keldavomės anksti ir vykdome aplankyti žinomų vietų, muziejų pačiame Meksiko mieste ir aplink esančiose vietovėse“, – pasakojo J.Leonavičiūtė.

Jolanta su bičiule apsilankė Šv.Mergelės Gvadelupės bazilikoje Tepejako kalvos papėdėje, kuri yra labiausiai lankoma religinė vieta Lotynų Amerikoje. Joje galima pamatyti stebuklingą Mergelės Marijos paveikslą.

„Į lankytinų vietų sąrašą, žinoma, įėjo ir Antropologijos muziejus, kuriame eksponuojami archeologiniai radiniai. Labai smagi atrakcija mums buvo Chičimilko miestelyje. Čia auginama dauguma miesto gėlių, o kanaluose veši plaukiojantys sodai, kuriuos galima apžiūrėti plaukiant tradicinėmis plokščiadugnėmis valtimis“, – portalui Žmonės.lt savo įspūdžius iš kelionės pasakojo modelis.

Asmeninio albumo nuotr./Jolantos Leonavičiūtės atostogų Meksikoje akimirka

Moterys taip pat apsilankė Kojano mieste, kur stovi talentingos menininkės Fridos Khalo namas-muziejus, taip pat neaplenkė ir sostinėje esančio Nacionalinio istorijos muziejaus.

„O didžiausią įspūdį paliko Teotihuakanas – viena įspūdingiausių senovės Meksikos actekų civilizacijos radimviečių. Miestas buvo žinomas ir actekų mitologijoje, kaip vieta, kur gimė Saulė. Būtent į Saulės piramidę, kuri buvo pastatyta prieš du tūkstančius metų, teko įkopti. Nuo jos atsiveria pasakiški vaizdai. Kuomet lankėmės Saulės piramidėje, taip pat užsukome į vietinį kaimelį, kuriame yra mažas restoranėlis, suvenyrų parduotuvė. Užeigos savininkas pasakojo, kaip ruošiamas gėrimas iš kaktusų ir davė mums ragauti įvairių rūšių tekilos“, – kalbėjo J.Leonavičiūtė.

Jolanta pasakojo, kad teko ragauti tekilos, kurios butelyje buvo didelis kirminas. Jos bičiulė Karolina tokiai avantiūrai nepasiryžo ir neparagavo. „Paragavus penkis mažus įvairių tekilų shotus, užsinori viską pirkti (juokiasi). Iš Meksikos parsivežiau labai įdomių rankų darbo gaminių, statulėlių ir paties gėrimo“, – atviravo modelis.

Asmeninio albumo nuotr./Jolanta Leonavičiūtė ir Karolina Taraškevič

Anot J.Leonavičiūtės, daugeliui Meksika siejasi su pavojinga valstybe. Ji prisipažino, kad pirmosios kelios dienos buvo nejaukios, išėjusios į miestą moterys nesijautė visiškai saugios.

„Atrodė, kad lyg visi kėsinasi nugvelbti mūsų mažas rankines, kurias spaudėme visada arčiau savęs. Matėme negyvą vaikiną, gulinti persivertusį per turėklą autobusų stotelėje. Visas kruvinas. Tuomet išties buvo baimės pilnos kelnės. Bet po poros dienų apsipratome ir jau drąsiai vaikštinėjome visur“, – pasakojo Jolanta.

Modelis prisipažino, kad tik vieną vakarą ryžosi savaitgalį išeiti pavakaroti į vietinių pamėgtą užeigą. Keliautojos klausėsi gyvos muzikos, bendravo su maloniai besišypsančiais žmonėmis ir paragavo tekilos. Tai buvo vienas vakaras, kuomet jos mėgavosi naktiniu šalies gyvenimu.

„Vietiniai žmonės pasirodė išties labai įdomūs ir draugiški. Su malonumu parodydavo kelią, pasiūlydavo nufotografuoti mane su Karolina. Už tai jie nieko neprašydavo, jokių pinigų, o tiesiog norėdavo su mumis nusifotografuoti savo telefonais“, – juokėsi Jolanta.

Asmeninio albumo nuotr./Jolanta Leonavičiūtė

Anot J.Leonavičiūtės, Meksika yra labai didelė valstybė ir per savaitę visko tiesiog neįmanoma pamatyti. Dideli atstumai moterims neleido per savaitės viešnagę pamatyti majų kultūros piramides, Akapulko paplūdimių.

„Komplimentų mes ten išties sulaukėme nemažai. Kai kurie meksikiečiai galbūt netgi per daug sau leisdavo atvirai spoksodami į mus. Kalbant apie orą, tai jis mums pasitaikė idealus, nors vasara Meksikoje nėra turistinis sezonas, mat ten dažnai lyja, prasideda liūtys. Gaivus ir šiltas pavasariškas oras, vėsesni vakarai – tokią Meksiką matėme mes. Su mielu noru aplankysiu šią šalį dar kartą. Liko dar daug nematytų vietų. Neišdildomi įspūdžiai išliks visam gyvenimui“, – sakė modelis.

Jolanta yra įsitikinusi, kad jau geriau viena tolimesnė egzotiška kelionė nei apsilankyti keliose Europos valstybėse. „Tokios ir yra mano idealios šios vasaros atostogos – toli nuo namų, su nuoširdžia drauge ir lašeliu tekilos“, – portalui Žmonės.lt teigė modelis.