Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pinup Girls“ narės tapo galanterijos namų reklaminiu veidu

Populiari merginų muzikos grupė „Pinup Girls“ tapo galanterijos namų „Persicco“ reklaminiu veidu. Fotosesijos metu, vykusios ankstų gegužės rytą, „Pinup Girls“ merginos Vilniaus senamiestyje viliojo praeivius, šypsojosi pravažiuojančiose mašinose sėdintiems vairuotojams ir flirtavo net su katinais.
„Pinup Girls“ narės Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė
„Pinup Girls“ narės Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė / „Persicco“ nuotr.

„Tai pirmasis mūsų darbas reklamos srityje. Ir rezultatas išėjo nuostabus. Nuotraukose mes – grakščios, seksualios ir  pribloškiančios. Fotosesijos metu pasijutome it Holivudo kino žvaigždės. Gavusios pasiūlymą tapti galanterijos namų  reklaminiais veidais, pirmiausia paprašėme parodyti gaminius ir buvome jais sužavėtos. Madingos, savito stiliaus ir ypatingai spalvingos rankinės tapo kasdieniu mūsų gyvenimo atributu. O juk rankinėje slepiasi tiek daug moters paslapčių. Dabar jūs žinote, kad už mūsų parankės visada bus „Persicco“, – sako „Pinup Girls“ merginos.

„Pasirinkome šią grupę, kadangi ji puikiai atitinka mūsų gaminių tikslinę auditoriją. Tai atraktyvios, jaunos, gražios, mėgstančios  spalvas ir didelį dėmesį skiriančios savo stiliui, moterys.  Ieva Ambrazaitė, Simona Šermukšnytė ir Viktorija Sutkutė – tai kylančios Lietuvos šou verslo žvaigždės, kurių gerbėjų gretos auga kaip ant mielių“, – sako UAB „Nikaja“, valdančios parduotuvių tinklą „Persicco“, direktorius Rainoras Malakauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius