Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Statkevičius nusifilmavo čiužinių reklamoje

Dizaineris Juozas Statkevičius yra ir miego ekspertas. „Geras miegas yra kaip vitaminai. Jokios grožio priemonės tiek nepadės. Neišsimiegojęs žmogus jaučiasi kaip suglamžytas laikraštis“, – teigia dizaineris, jau kurį laiką miegantis ant čiužinio, kurio reklaminiame klipe nusifilmavo.
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / Reklaminė nuotr.

„Filmuoti pradėjome kiek popiet. Buvome sutarę, jog darbai prasidės vidurdienį, tačiau visai komandai teko luktelėti, kol Juozas Statkevičius pasiruoš. Kaip tikras profesionalas, jis buvo nepriekaištingai pasirengęs – pradedant trimis skirtingomis drabužių eilutėmis, baigiant grimu“, – teigia filmavime dalyvavusi Reda Kandelienė, „Studio Moderna“ rinkodaros vadovė. Anot jos, viskas vyko labai smagiai, paprastai ir nuoširdžiai.

Dizaineris prisipažįsta, kad prie filmavimų yra pripratęs. Ar ilgai svarstė prieš sutikdamas dalyvauti reklamoje?

„Man gali mokėti ir milijonus, bet neičiau reklamuoti bet ko. Miegodamas esi tarsi prikibęs prie čiužinio. Jei nebūčiau pats išbandęs, tikrai nekalbėčiau. Juk nesu lovos papuošalas“, – po darbų linksmai nusiteikęs kalbėjo J.Statkevičius.

Per filmavimą interviu buvo atliekamas ekspromtu, jis nėra suvaidintas ar surežisuotas. Dizaineris kalbėjo pats, be jokio paruošto teksto, natūraliai.

„Tai turi būti nuoširdu, žmogus turi naudotis ta preke. Dažniausiai darbai trunka 6–8 valandas, o šis – kiek trumpiau nei 4 valandas. Filmavome ir dizainerio darbo aplinkoje – J.Statkevičiaus mados namuose. Tai buvo labai įdomu, šarminga ir suteikė tikro „juozukiško“ jausmo. Tikiuosi, jog tą tikrumą pastebės ir žiūrovai“, – pasakoja R.Kandelienė.

J.Statkevičius siūlė įvairių filmavimo variantų, pats įsitraukė į kūrybos procesą, dirbo su visa komanda. Jis vadovaujasi tokiu moto: jei darai, daryk tik gerai.

„Smagiai visi pasijuokėme, mat J.Statkevičius buvo pirmasis iš mūsų herojų, pastebėjęs ir išorinį čiužinio grožį. Tokias detales kaip preciziškos siūlės pastebėti gali tik įgudusi dizainerio akis“, – teigia R.Kandelienė.

Kas liko už kadro?

J.Statkevičius pasakojo, kad daug keliauja, lankėsi daugybėje prabangių viešbučių. Ir net karališkuose apartamentuose yra buvę visiškai nepatogių, kad ir prabangių čiužinių. O kartą teko iš prabangios vandens lovos persikraustyti miegoti net ant grindų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius