„Filmuoti pradėjome kiek popiet. Buvome sutarę, jog darbai prasidės vidurdienį, tačiau visai komandai teko luktelėti, kol Juozas Statkevičius pasiruoš. Kaip tikras profesionalas, jis buvo nepriekaištingai pasirengęs – pradedant trimis skirtingomis drabužių eilutėmis, baigiant grimu“, – teigia filmavime dalyvavusi Reda Kandelienė, „Studio Moderna“ rinkodaros vadovė. Anot jos, viskas vyko labai smagiai, paprastai ir nuoširdžiai.
Dizaineris prisipažįsta, kad prie filmavimų yra pripratęs. Ar ilgai svarstė prieš sutikdamas dalyvauti reklamoje?
„Man gali mokėti ir milijonus, bet neičiau reklamuoti bet ko. Miegodamas esi tarsi prikibęs prie čiužinio. Jei nebūčiau pats išbandęs, tikrai nekalbėčiau. Juk nesu lovos papuošalas“, – po darbų linksmai nusiteikęs kalbėjo J.Statkevičius.
Per filmavimą interviu buvo atliekamas ekspromtu, jis nėra suvaidintas ar surežisuotas. Dizaineris kalbėjo pats, be jokio paruošto teksto, natūraliai.
„Tai turi būti nuoširdu, žmogus turi naudotis ta preke. Dažniausiai darbai trunka 6–8 valandas, o šis – kiek trumpiau nei 4 valandas. Filmavome ir dizainerio darbo aplinkoje – J.Statkevičiaus mados namuose. Tai buvo labai įdomu, šarminga ir suteikė tikro „juozukiško“ jausmo. Tikiuosi, jog tą tikrumą pastebės ir žiūrovai“, – pasakoja R.Kandelienė.
J.Statkevičius siūlė įvairių filmavimo variantų, pats įsitraukė į kūrybos procesą, dirbo su visa komanda. Jis vadovaujasi tokiu moto: jei darai, daryk tik gerai.
„Smagiai visi pasijuokėme, mat J.Statkevičius buvo pirmasis iš mūsų herojų, pastebėjęs ir išorinį čiužinio grožį. Tokias detales kaip preciziškos siūlės pastebėti gali tik įgudusi dizainerio akis“, – teigia R.Kandelienė.
Kas liko už kadro?
J.Statkevičius pasakojo, kad daug keliauja, lankėsi daugybėje prabangių viešbučių. Ir net karališkuose apartamentuose yra buvę visiškai nepatogių, kad ir prabangių čiužinių. O kartą teko iš prabangios vandens lovos persikraustyti miegoti net ant grindų.