Asta Žukaitė su bičiulėmis mergvakarį sesei surengė Amerikoje: „Suplanavome svajonių kelionę“

„Nustebinti seserį Denveryje ir surengti mergvakarį Las Vegase bei kelionę po Amerikos vakarus buvo turbūt beprotiškiausia idėja, kokią gyvenime pavyko realizuoti“, – sako LNK sporto žinių vedėja Asta Žukaitė-Nalivaikienė. Kartu su dar keturiomis draugėmis Asta padarė staigmeną seseriai Rasai ir dviem savaitėms leidosi į kelionę po JAV.
Asta Žukaitė-Nalivaikienė (antra iš kairės)
Asta Žukaitė-Nalivaikienė (antra iš kairės) / Asmeninio albumo nuotr.

3 mėnesius planuota kelionė

Asta pasakoja, kad apie idėją vykti pas seserį į JAV švęsti mergvakario iš pradžių galvojo tik juokais. Tačiau sumanius tai įgyvendinti teko ilgai planuoti ir slapstytis, kad sesė nieko neįtartų.

„Sesers draugės jau seniai juokaudavo, kad mergvakarį švęsime Las Vegase, bet tai skambėdavo kaip pokštas. O mes šį pokštą nusprendėme paversti realybe – daugiau nei tris mėnesius planavome kelionę į JAV, slėpėme kaip įmanydamos visus savo planus nuo sesers ir suorganizavome savo svajonių kelionę. Į ją sudėjome ir staigmeną, ir triukšmingą vakarėlį Las Vegase, ir dviejų savaičių trukmės pažintį su šalimi.

Asmeninio albumo nuotr./Mergvakario JAV akimirka

Siurprizas buvo tobulas – tiek emocijų seniai neteko patirti. Sesuo Rasa nieko neįtarė, kai vieną trečiadienio popietę, atidariusi savo namų duris, prieš save netikėtai išvydo penkias savo artimiausias drauges. Pirmi sesės žodžiai buvo „O Dieve, nieko geresnio gyvenime negalėjo atsitikti“. Susprogdinome tikrą emocijų bombą. Buvo ir ašarų, ir juoko, ir norėjosi įžnybti sau, kad patikėtume, jog tai iš tiesų vyksta ir visos pastangos virto neįkainojamomis akimirkomis“, – įspūdžiais dalijosi Asta Žukaitė-Nalivaikienė.

Sesei beliko susikrauti lagaminą ir mėgautis: merginos suplanavo 2 savaites nuotykių – mergvakaris Las Vegase ir „paslaptinga“ kelionė po Ameriką.

Ir mergaitiška kelionė prasideda!

Visą dviejų savaičių kelionę merginos planavosi savarankiškai – pačios ieškojo skrydžių, viešbučių, motelių ar hostelių, automobilių nuomos, dėliojosi maršrutus. Asta sako, kad viską organizavo labai kruopščiai, nes norėjo suspėti kuo daugiau pamatyti, bet keliauti „ne bėgimo režimu“.

Asmeninio albumo nuotr./Mergvakario JAV akimirka

Dėl pagrindinio maršruto merginoms nekilo jokių abejonių ar ginčų. Jų laukė Niujorkas – Denveris – Las Vegasas – Didysis Kanjonas – Los Andželas – Sekvojos ir Josemičio nacionaliniai parkai – San Fransiskas.

„Viešėdamos Kolorade aplankėme ir kalnus, ir nepaprasto grožio natūralios gamtos suformuotą amfiteatrą, kuriame po atviru dangumi koncertus rengia pasaulinio garso muzikos žvaigždės, ir Dievų sodą („Garden of the Gods“). Denveris gal ir nėra įspūdingas miestas, tačiau kelios valandos kelio automobiliu ir gali atsidurti pasakiško grožio Kolorado vietose“, – vardijo Asta.

„Las Vegasas – vienas didelis, blizgantis vakarėlis „po vieno miesto stogu“. Tikra lošimų ir linksmybių sostinė. Tiek daug kičo, spalvų, didybės, šviesų ir jūra besilinksminančių žmonių. Mes taip pat pasinėrėme į tą sūkurį – o labiausiai pašėlome net ne naktį, o dieną vykusiame „Pool Party“. Grojant garsiems muzikos didžėjams (DJ Calvin Harris, Tiesto, Shift) vienu metu tūkstančiai žmonių šoka baseinuose. Dozė šypsenų ir puikios nuotaikos.

Asmeninio albumo nuotr./Mergvakario JAV akimirka

Las Vegase nusprendėme pamatyti ir garsųjį „Cirques du Solei“ šou – įspūdinga pramoga akims. Taigi mergvakaris buvo ir triukšmingas, ir turiningas, o kai šalia geriausių draugių kompanija – nieko būti geriau ir negali“, – pasakojo Asta.

Sportiški maršrutai, įspūdingi paplūdimiai ir besideginantys ruoniai

Astai labai didelį įspūdį paliko gamtos vaizdai: „O toliau – pirmieji susidūrimai su nepaprastais Amerikos miestų ir gamtos kontrastais. Regis, ką tik buvai Las Vegase, o jau netrukus riedi istoriniu „Rout 66“ keliu, akyse keičiasi kalnų ir dykumų peizažai, užklysti į, panašu, per 50 metų nepasikeitusias užkandines, čia pat pasieki kanjoną, kopi kelias mylias žemyn ir aukštyn vis stebėdamasi, kokį stebuklą sukūrė gamta.

Su kiekviena valanda įspūdžių bagažas kaupėsi. Amerika kupina visko, bet labiausiai mus žavėjo gamta ir nacionaliniai parkai. Holivudas – ne ta vieta, į kurią norėtųsi grįžti, bet Los Andželo paplūdimiai ir pakrantės, Santa Monika, Malibu visai kas kita. Sesuo parodė turistams beveik nežinomą paplūdimį Malibu – nuo pagrindinio paplūdimio perlipus uolas patenki į mažytį paplūdimį, perkopus uolas dar ir už jo, išvydome ant uolų ramiai sau besiilsinčius ruonius“, – sakė Asta Žukaitė-Nalivaikienė.

Asmeninio albumo nuotr./Asta Žukaitė-Nalivaikienė (centre)

Žurnalistė pasakojo, kad jų kelionė neapsiribojo tik paplūdimiais ir kitais žymiais objektais – merginos leidosi ir į žygių trasas: „Mūsų kelionė buvo gana sportiška – nacionaliniuose parkuose pasileisdavome į žygių trasas, Los Andželo pakrantes ir San Fransiską apvažiavome dviračiais. Merginos diktavo sportišką tempą. Ne vienas sutiktas vietinis stebėjosi, kaip mes, jaunos lietuvės turistės, pačios susiorganizavome tokią kelionę, automobiliu iš vieno miesto keliaujame į kitą. Man regis, nėra čia ko stebėtis – mes, lietuviai, juk puikiai mokame savarankiškai keliauti, bet yra žmonių, kuriems tai kelia nuostabą.“

Pažintis su Janu Klodu van Damu

Kelionėje merginoms teko maloni pažintis – degalinėje netoli Malibu sutiko Janą Klodą van Damą.

„Buvo vėlus vakaras, degalinėje daugiau nieko nebuvo. Prie kasos stovėjusi Holivudo žvaigždė pradėjo mus kalbinti. Pasisveikino, pradėjo klausinėti, ką čia veikiame, iš kur esame. Išgirdęs, kad iš Lietuvos, plačiai nusišypsojo ir pradėjo pasakoti savo įspūdžius, patirtus Lietuvoje. Pažadėjo sugrįžti ir vėl. Sakė, esame labai graži šalis, o dar labiau jam patiko sutikti žmonės. Po trumpo pokalbio prie kasos su mumis netgi pamiršo savo pirktą kavą ir po kelių minučių grįžęs juokėsi, kad mes labai jį išblaškėme. Vėliau išsamiai paaiškino, kaip mums nuvažiuoti iki Santa Monikos ir palinkėję vieni kitiems gražaus vakaro išsiskyrėme“, – šypsosi Asta.

Asmeninio albumo nuotr./Mergvakario JAV akimirka

Sutiko ir tokių žmonių, kurie nežinojo, kas ta Lietuva: „Įstrigo ir pokalbis su vienu 25-erių vaikinu. Jų mokyklose privaloma tik Amerikos istorija, todėl apie Europą žino mažai, apie Lietuvą daugelis net nėra girdėję. Vaikinukas labai stebėjosi, kiek daug mes keliaujame, kad per TV taip pat matome MTV ar CNN kanalus, kad ir pas mus yra „McDonalds“.

Asmeninio albumo nuotr./Asta Žukaitė-Nalivaikienė

Ir kaipgi sporto vedėja dar neužklys pasižiūrėti NBA užkulisių... „Sesers vyro dėka, kuris dirba analitikos direktoriumi NBA Denverio „Nuggets“ krepšinio komandoje, turėjome galimybę pasižvalgyti po arenos užkulisius – persirengimo kambarį, treniruočių sales, valgomuosius, vadovų kabinetus. Man, kaip sporto žurnalistei, tai buvo labai įdomi patirtis. Tuo pačiu, žinoma, ir pasakojimai apie NBA virtuvės užkulisius.“

Greitai besikeičiantys orai

Asta sako, kad tik atvykus į Denverį turėjo progą pajausti vasarą. Tačiau tuo mėgavosi neilgai – temperatūra naktį staigiai nukrito.

„Pirmą kartą šiemet pajautėme tikrą vasarą. Denveryje oras gali keistis drastiškai – paliekant šį miestą visur buvo pilna įspėjimų, kad artėja sniego audra. Sunku patikėti, tačiau nuo 25 laipsnių šilumos, temperatūra mažiau nei per parą nukrito iki minusinės ir į miestą sugrįžo žiema. Laimei, mes spėjome iš ten laiku ištrūkti“, – juokavo Asta.

Asmeninio albumo nuotr./Asta Žukaitė-Nalivaikienė

Nors Amerikoje ji lankėsi jau ne pirmą sykį – prieš tai teko vykti darbo reikalais – tačiau Asta pripažįsta, kad šis kartas buvo tikrai įspūdingiausias.

Ar vestuvėms taip pat grįš į JAV? „Savo vestuves jie vasarą švęs Lietuvoje. Abu yra lietuviai, todėl net neturėjo kitos minties – draugai, šeima gyvena Lietuvoje, o krepšinio komandos, kurioje dirba sesės vyras, kolegos ir bičiuliai gyvenantys Amerikoje atskris čia, į mūsų šalį.