„Asahi“ muzikos kanalo šou dainininkė pasirodė ypatinga proga – Lady GaGos klipai „YouTube“ tinklalapyje buvo peržiūrėti daugiau nei milijardą kartų. Atlikėjos klipų „Telephone“, „Poker Face“ populiarumas į šalį nustūmė tokį populiarų „YouTube“ kanalą kaip „Saulėlydžio“ saga, kuris sulaukė 980 milijono peržiūrų.
Lady GaGa |
Lady GaGa, laidos metu atlikusi singlą „Telephone“ teigė, jog jos išvaizda pasirūpino Japonijos dizaineriai.
„Viskas, ką dėviu, yra japoniška. Katės kostiumas yra sukurtas Somartos, o pečiai – Yuimos Nakazato“, – sakė 24 metų atlikėja. Lady GaGa pridūrė, kad jai labai svarbu, kad jos įvaizdžiu rūpintųsi jauni dizaineriai ir iš tų šalių, kuriuose ji rengia pasirodymus.
Tolimuosiuose Rytuose Lady GaGa vieši koncertinio turo „Monster Ball“ metu. Po dviejų pasirodymų Osakoje, dainininkė surengs tris koncertus Tokijuje.
Daugiau kadrų, kaip atrodo naujasis Lady GaGos įvaizdis, galite pamatyti čia.
Lady GaGos viešnagės Japonijos televizijoje akimirkos: